Een lekker strandweekend!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vkruijer

Een lekker strandweekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 13:44

Hee allemaal,Ik ben Vera en ik wil graag met me paardrij juf en haar dochte met zijn 3e naar het strand! :D
Wij wonen in Drenthe en willen graag een weekndje weg met onze eigen paarden naar Noord-Holland, maar weet iemand een stal/manege waar we dan onze paarden kunnen stallen en waar we ook kunnen overnachten? Mijn paardrij juf heeft het niet te breed met het geld, dus het liefst voor een niet te duur prijsje. We willen dan het liefst een stal/manege dat dicht in de buurt van het strand ligt, waar we dan heerlijke strandritten kunnen maken! *D
Kusjes :roll: , het liefst zo snel mogelijk een link van de site.. Want we willen graag in september weg. En niet zeggen dat ik op google moet kijken, want daar heb ik niks aan:P
Kus }:0

Vkruijer

Re: Een lekker strandweekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 12:40

Weet nou niemand iets? :(

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:46

Vkruijer

Re: Een lekker strandweekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 21:48

Heel erg bedankt voor je reactie, Lief van je dat je even voor me geken heb:d

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 00:25

Bij mij kunnen je paarden ook op de wei (ruim een hectare), afgesloten met aanbindplaatsen, opbergplek voor spullen, toezicht. www.freewebs.com/pietershof Er zijn enkele campings hier vlak bij in de buurt, zowel bij de boer als gewoon. Dan kun je een heel voordelig strand weekend hebben.