Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik ben het wel met je eens dat je op zijn minst mag verwachten dat je krijgt waar je recht op hebt. 
jury schreef:Ik kreeg laatst een uur extra betaald omdat ik incl. half uur ervoor en half uur erna er meer dan 4 uur gezeten had.
Ik werd er gewoon even stil van.
ayhno schreef:even over een vergoeding..
ik heb meestal een eigen schrijfster mee..
nou die gaat tegen woordig ook liever nie altijd meer mee.. die krijgen echt niks.. als ze geluk heeft een dank je wel maar dat vaak nog niet eens.. echt asociaal

Martenique schreef:ayhno schreef:even over een vergoeding..
ik heb meestal een eigen schrijfster mee..
nou die gaat tegen woordig ook liever nie altijd meer mee.. die krijgen echt niks.. als ze geluk heeft een dank je wel maar dat vaak nog niet eens.. echt asociaal
Dat is toch logisch? Hun eigen schrijvers betalen ze toch ook niet? Het is wel logisch dat zij net als jij gewoon drankjes en eten aangeboden krijgt, maar verder toch niets?

Zelfs geen dank je wel; maar wel een bos bloemen voor de jury, die heeft daarom maar bij mij 3 weken op tafel gestaan. Jurylid waar ik mee mee was vond het ronduit schandalig en gaat daar ook nooit weer jureren