Ik zoek mijn draakje! Deze merrie ziet er een beetje uit als een connemara, met vrij groot hoofd en lange oren. Geen papieren, wel een paspoort maar ik weet niet welke naam er op staat (ja inderdaad nogal suf, maar zo gaat het vaak op onze stal - we verzinnen zelf namen voor ze maar daar heb ik nu dus niks aan).
De pony is een blauwschimmel met toen ze verkocht werd een beetje een grasbuik. Ik heb haar ingereden en ze heeft nogal een gebruiksaanwijzing. Toen ze bij ons kwam was ze extreem bang voor mensen en het ging wel de goede kant op maar was nog zeker niet perfect. De eigenaar had er geen geduld meer mee en heeft haar verkocht toen ik in het buitenland zat. Hij weet niet aan wie, een handelaar op de markt in Enter op 23 juli 2010.
Wie weet waar ze is? Ik hoop dat het goed met haar gaat en zou graag in contact komen met de nieuwe eigenaar. Ze is tegenwoordig erg lief in de omgang, maar opstappen en wegrijden was het grootste probleem. Daardoor kan het lijken of ze onhandelbaar is, maar als je de gebruiksaanwijzing kent valt dat erg mee. Ik wil graag helpen en zorgen dat ze een vrolijk en gelukkig nieuw leven krijgt met een lief baasje dat op haar kan rijden...
HELP!!
Bedankt,
Mirjam
PS - sorry foto lukt niet, zie: http://www.flickr.com/photos/mirages-nl/4879346718/