Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jesito schreef:Zet de dominante even appart en laat die haar worteltjes daar eten zodat de rest gewoon ook rustig kan eten.
polly2 schreef:Maak verschillende voerplekken en geef de dominante pony als eerste de wortelen en dan de rest. Klaar!
._Daydreamer_ schreef:jesito schreef:Zet de dominante even appart en laat die haar worteltjes daar eten zodat de rest gewoon ook rustig kan eten.
Zou ze zich dan niet gestraft voelen? Het is namelijk een heel aangenaam dier, enkel wanneer het etenstijd is toont ze dat ze bovenaan in rangorde staat, voor de rest doet ze niets verkeerd.
_Daydreamer_ schreef:jesito schreef:Zet de dominante even appart en laat die haar worteltjes daar eten zodat de rest gewoon ook rustig kan eten.
Zou ze zich dan niet gestraft voelen? Het is namelijk een heel aangenaam dier, enkel wanneer het etenstijd is toont ze dat ze bovenaan in rangorde staat, voor de rest doet ze niets verkeerd.
jesito schreef:Gestraft waarom???
Je pony zal alleen blij zijn dat ze met rust haar wortels kan eten.
_Daydreamer_ schreef:jesito schreef:Gestraft waarom???
Je pony zal alleen blij zijn dat ze met rust haar wortels kan eten.
Zij kan in alle rust eten, de anderen jagen haar niet weg. Ik vroeg me alleen af of ze het niet raar zou vinden dat ze ineens apart moet staan terwijl de rest bij elkaar mag blijven. Ik kan me niet verplaatsen in een paardenhoofd, maar ik zou me toch vragen stellen.
Maar goed, ik kan het eens proberen en zien wat het geeft...
jesito schreef:Zal ze zeker even raar vinden maar een paard is allang blij als die dan zijn worteltjes krijgt en als die daarna gewoon lekker terug kan bij zijn groepje heeft die niks gemist, toch.
Probeer het anders gewoon eens, of simpel zoals hierboven word gezegd.
Dat je haar even een halster om doet en vast houd.
De eerste keren moet ze misschien wennen even appart te staan en misschien niet leuk maar voor de anderen is het ook niet leuk als zij alle worteltjes van hun op eet.