Progressief springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flitssie

Progressief springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 22:05

ff een vraagje ..

ik wil me inschrijven voor een springwedstrijd, nu is er een klassiek én een progressief parcours, kan ik ook allebei meedoen? en moet ik dan gewoon 2 coupons opsturen, of er nog wat speciaals opschrijven? (klassiek hebben we al meerdere keren gesprongen, progressief nog niet;))

en als ik dus een klassiek en een progressief parcours doe, kan ik dan 4 wp in totaal halen?

alvast bedankt

Mootje

Re: Progressief springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:07

Dit is allemaal terug te vinden in het reglement springen op www.knhs.nl. Hier staat uitgelegd wat de parcoursen inhouden en hoe je hoeveel winstpunten kan halen!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:10

Klassiek is voor punten, daarvoor stuur je je coupon op. Progressief is op tijd, daarvoor hoef je geen coupon op te sturen.

Je kan op 1 concours aan beide parcoursen mee doen. Wanneer er sprake is van 2 ringen doe je deze vaak achter elkaar aan; eerst klassiek en dan direct door naar het progressief. Wanneer er 1 ring is wordt vaak eerst het klassiek helemaal afgewerkt alvorens het progressief van start gaat.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:22