Astrid reed met romano in de b en had nette proeven en 1 wp.

waueltje met neckson reed l1 en werd 1e en 2e en 2 wp

renate reed met haffie james in de l2,1e proef netjes 2e wat minder,geen punt helaas

En ik reed met oberto mijn 2e m1 proef,met inrijden erg afgeleid omdat vriendje neks toch wel gauw z'on 25 van hem vandaan stond en was toch wel eng al die vreemde paardjes maar hij bedaarde al snel

1e proef reed ik vrij slordig en had hij geen mooie aanleuning,wel wat goede stukjes.
Bert heeft geen ijzers achter,voor wel met kalkoenen maar je merkte het goewd dat hij dat miste,hij slipte paar keer weg

2e proef gin stuk beter,hij was lekker aan het lopen en kon hem goed rijden,was erg tevreden,jury was mnr beets.
1e proef had ik 149 en 2e 151 maar reed bverkeerde kant op dus -2 dus werd 149,had er een goed gevoel bij en vond het terechte punten

Had er toch heel wat 7ens bij :1e proef
voor:middendraf,wending om de achterhand,volte 10 meter,middengalop,afwending,zuiverheid gangen.
dan nog heel aantal 6en paar 5jes en 4 en voor galop aanspringen en het voltetje erna maar dat was ook terecht want hij was tegen de hand.
2e proef:
7ens voor:schouderbinnenwaarts,stilstaan en achter,middendraf(2*)en zuiverheid gangen,dan weer aantal 6 en en 5jes en 4 voor schouderb(2*) en r.aangaloperen.
heb ik dus een keer een 4,5,6,7 voor schouderbinnenwaarts gehad,heel apart

was heel geslaagd dagje

oh ja nog bedankje aan alle groompies:
miran,stacy en cor,renata,enz

sorry lang verslag