Hij mag niet stappen tot 1 september. Nu ik zie me dat ook niet doen met hem nu, hij staat continu op 3 benen en als hij stapt is het niet om aan te zien :s
Hij krijgt al onbeperkt ruwvoer en ik haal morgen hooinetten zodat ik zijn porties iets kan verminderen, vrees dat hij anders binnenkort veel te vel zal zijn.
Zo'n bal, ik weet niet of dat zo doenbaar is bij mij op de weide. Dat is eigenlijk het grootste probleem. Hij staat tussen de bomen nu, omdat dit het handigste was, dicht bij de tuinslang zodat hij zeker niet te veel moet stappen om dagelijks zijn been af te spuiten.
Hij staat dus nu in een stukje van 4 op 5 met een aantal boompjes in. Maar er zijn hier dus geen muren, dus alles wat rolt, als hij er een paar keer goed tegen duwt, ligt het buiten en kan hij er niet meer aan.
Het feit dat het een kleine ruimte op de wei is maakt allerlei dingen praktisch nogal moeilijk maar hem in een box zetten is geen optie omwille van zijn allergie en het feit dat hij in het verleden al dempig is geweest...