suus_ schreef:Als eten, drinken, bewegingmogelijkheid, schuilmogelijkheid aanwezig is doet de DB niets.
Is hier iets mis mee en kun je dat aantonen zal de DB wel ingrijpen.
Ik zou de iig wel even bellen! Klinkt niet erg jofel als je ponys doodgaan door onderkoeldheid.
En is er nooit voorgelegd aan de eigenaar om ze te verkopen?
Hij krijgt pony's en wilt er eigenlijk niets van weten en dan snap ik ook niet echt waarom je ze houdt.
drinken: heeft hij, maar moet hij delen met kippen en is niet al te schoon, algen ect
eten: er groet bijna geen gras meer, doordat de stront nooit word weggehaalt is de grond zo erg verzuurt dat er geen gras meer groeit, hij krijgt wel hooi in de winter, zover heeft anne die baas al gekregen, maar in de zomer nemen we hem zoveel mogelijk mee, zodat hij in de weide bij de bak kan grazen, of in de bak zelf
dit kan alleen in de avond omdat we hem overdag niet mogen meenemen 'omdat het te warm is'
bewegingsmogelijkheid: heeft hij opzich wel, maar in de winter is het een onwijze modderbad in die weide
schuilmogelijkheden: heeft hij ook, maar de schuilstal valt haast uitelkaar, telkens als het flink stormt of er veel sneeuw op het dakje ligt ben ik bang dat het dak of de muren het begeven