Transport Amsterdam - Miami / Curaçao: medeladers gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Baila2010

Transport Amsterdam - Miami / Curaçao: medeladers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 19:30

Wij hebben een 4 jarige merrie gekocht in Nederland. Zij gaat binnenkort op transport naar Curaçao, waar wij wonen. De reis gaat via Miami. Voor het gedeelte Schiphol - Miami zoeken we nog 1 of 2 medeladers. De paarden gaan namelijk per drie in een "krat". Wil je jouw paard dit najaar transporteren naar Miami of Curaçao? Reageer dan even, mischien kunnen we een gezamenlije afspraak maken met het transportbedrijf.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:36

Probeer een deal te maken met een handelsstal. Er gaan regelmatig paarden naar Amerika en vast ook wel via Miami. Bel eens wat grote handelsstallen af. Voskens, De Winter, Wigmans etc.

celano

Re: Transport Amsterdam - Miami / Curaçao: medeladers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:15

Ik denk dat je het best Horse Service Internationale kunt contacteren, die hebben wel medeladers!

Baila2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 21:06

Bedankt voor de tips! het lijkt erop dat we inmiddels rond zijn met een transportbedrijf, dus dan kunnen we binnekort ons nieuwe paard verwelkomen!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 16:56

Hoi Baila,

Via de zoekfunctie vond ik jou bericht..
Zou je me (via pb) kunnen vertellen hoe het allemaal in zijn werk gaat met het transport. Quarantainetijd, kosten enz. Ik woon ook op Curacao en twijfel nog steeds of ik ons paard moet laten komen. Ik ben ook nieuwsgierig wat voor een paard hierheen komt en waar je hem stalt!??

ayoooh!