Vraagje over vorming nieuwe combinatie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Vraagje over vorming nieuwe combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 19:15

Hoi :wave:

Ik wil met mn Fries in Oktober graag starten. Ik ben zelf M1, ik zou dus B of L1 mogen starten.
Omdat zij nog maar 3 jaar is mag ik alleen B starten. Nou probeer ik het regelement te begrijpen maar kom er niet helemaal uit.

Citaat:
In alle gevallen is de eenmaal gemaakte keuze bindend, met dien verstande dat combinaties die op grond van de reglementen in een hogere klasse uit mogen komen, versneld kunnen promoveren naar een hogere klasse, zonder hiervoor de vrijwillige promotiegrens te hebben bereikt. Hiervoor behoeft geen (schriftelijk) verzoek te worden ingediend. Indien bij de uitslagverwerking blijkt dat tussentijds versneld gepromoveerd werd, terwijl de vrijwillige promotiegrens nog niet bereikt is, wordt dit in de wedstrijdregistratie aangepast.

Ze is nu namelijk drachtig dus ik weet niet of ik het red om er 10 te rijden voordat het rijden te moeilijk gaat. In de training gaat ze super dus zou dan graag na het veulen L1 willen starten.

Hoe ík het hier lees zou ik dus een aantal wedstrijden B kunnen rijden en dan na April L1 kunnen starten ook al heb ik nog geen 10 winstpunten, klopt dit?

Lielle

Re: Vraagje over vorming nieuwe combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:57

Klopt helemaal

QueenE

Re: Vraagje over vorming nieuwe combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 22:50

Dan heb ik het goed begrepen! Bedankt voor de bevestiging!