door de buurt rijden met shetlanders?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSnn

door de buurt rijden met shetlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 16:04

hallo allemaal!

wij hebben 2 shetlanders in de buurt die worden verzorgt door 2 meisjes. het zijn hele lieve shetlanders en ze zijn ook heel braaf maar soms zie ik ze buiten rijden met hun 2 verzorgers op hun rug.. ze hebben wel een cap op maar verder alleen een hoofdstelletje om en dat is het.
vinden jullie het normaal dat ze zomaar door de buurt rijden, of komt dit wel vaker voor?

Bellissima_

Re: door de buurt rijden met shetlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:06

Wat is er mis mee? Die beestjes moeten ook hun beweging etc hebben. Zijn ze te groot en zitten ze in galop op de weg oid? Want anders zie ik het probleem niet. :)

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:07

Waarom zou het niet kunnen? Als de shetlanders er vrede mee hebben, en het allemaal past is het toch juist leuk? :)
Ik deed het ook altijd toen ik er nog op paste, toen ik te groot werd ging ik gewoon aan halstertouwtje met ze wandelen.

xSnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 16:08

Margoot schreef:
Wat is er mis mee? Die beestjes moeten ook hun beweging etc hebben. Zijn ze te groot en zitten ze in galop op de weg oid? Want anders zie ik het probleem niet. :)

ja ik ben het eens met beweging, maar er zit verderop een bos, maar daar willen ze niet heen omdat ze vinden dat het leuker is hier. het gaat om stap, draf, galop enzo. soms ook wedstrijdje crossen ofzo gewoon in de straat..

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:10

Zolang je maar niet in galop over de stenen heen raast. Het beste is natuurlijk om zoveel mogelijk in de berm te blijven. Waarom wisselen jullie niet af? Ene keer door het dorp, andere keer bos.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:45

Het is niet de bedoeling van bokt om acties van anderen te bespreken.

Met een paard op de openbare weg rijden is toegestaan, een paard is volgens de wegenverkeerswet gewoon een vervoermiddel.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:50

ben jij moderator dan? ik vind dat dat gewoon moet kunnen, je kan ze vertellen dat ze beter niet op de stenen moeten gallopperen. maar in een berm of weiland

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:52

Ik ben 3,5 jaar moderator geweest, ja. En ik weet dat dit niet mag. Dit topic bereikt degenen die met die ponies over de weg gaan nl. niet.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:55

Ik kan me ook wel voorstellen dat je twee jonge meisjes (neem ik aan als ze op een shet zitten max 12 oid) niet zomaar alleen door het bos laat rijden. Zou ze gewoon door de wijk laten rijden als die rustig is. Misschien wel even vregen alleen in de berm te galloperen ed.

EDIT; verkeerd gelezen, verbeterd

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 20:04

Ibbel schreef:
Ik ben 3,5 jaar moderator geweest, ja. En ik weet dat dit niet mag. Dit topic bereikt degenen die met die ponies over de weg gaan nl. niet.

Idd roddelen over andere personen is niet toegestaan.
Daarom hier een slotje.