Hallo Ik ga voor het eerst op ruiterkamp voor volwassenen in afferden. Het is een volle week met een lekker druk programma met veel buitenritten. Heb er ontzettend veel zin in alleen nu blijkt dat ik tot nu toe de enige ben die zich hiervoor opgegeven heeft. Daarom wil ik een oproepje doen of er meer mensen zin hebben in een ruiterkamp. Het is in de omgeving afferden en het schijnt er heel mooi te zijn.
ikke
Geplaatst: 04-08-10 22:20
zet er even een link bij, wellicht trekt dat mensen over de streep. Mij niet, ik zit dan al elders, maar ik ben ook maar ik
De vakantie 29 aug t/m 5 september staat niet in de agenda vermeld, ik denk dat er daarom nog geen andere aanmeldingen zijn. Maar als je een mailtje naar charlotte stuurt (onder het kopje contact) kan zij alles voor je regelen. De kosten zijn 350 euro inclusief de maaltijden en vrijwel elke dag een dagrit. Meestal reageert ze heel snel.
Ik hoop dat er meer mensen zijn met interesse ! Anders kunnen jullie mij natuurlijk ook altijd mailen.
hedy1986
Geplaatst: 08-08-10 17:38
Klinkt helemaal geweldig, Helaas ben ik die week al weer aan het werk. Volgend jaar maar weer in de gaten houden!
dat is helemaal jammer, nou voor wat je krijgt denk ik dat het helemaal niet zo duur is. Vaak kost een weekend paardrijden al net zoveel. Hopelijk zijn er mensen die ik over kan halen? Het lijkt me wel gezellig om in een groepje te rijden
ik vind het op zich wel interessant en ga er even over nadenken... hoeveel mensen zijn er eigenlijk nodig om de week door te laten gaan?? Het is jammer dat ze er zelf qua data e.d. niet zoveel aandacht aanbesteden, dan is het natuurlijk niet zo gek dat er niet zoveel mensen reageren
de vakantie gaat gelukkig zo wie zo door! Dat vind ik al heel super van ze. Ze zijn ontzettend vriendelijk en hebben speciaal voor mij deze extra week ingepland. Als je ze mailt reageren ze meestal heel snel. Ze zouden deze data binnenkort op de site zetten i.v.m. drukte is het er nog niet van gekomen
Tymbalia
Geplaatst: 11-08-10 17:05
Jammer dan heb ik nog geen vakantie en mijn tinker is nog niet onder het zadel (mischien volgend jaar???)
Wij gaan altijd vanuit onze stal zelf, met een groep ´ouwe wieven´ op ponykamp! 1x per jaar gaan we. Toevallig gaan we dit jaar weer naar Herberg de Brand in Udenhout! Ook omdat het eten daar zo geweldig is!
Inmiddels staat alles zowel op de website als op marktplaats met een advertentie
Groetjes, Charlotte
Billy12
Geplaatst: 19-02-11 18:39
weet iemand of er nog 1 plaatsje vrij is??
Ik heb me net opgegeven door een mailtje te sturen. Maar ik heb geen idee of er nog wel plek is..
Lijkt me wel super gezellig!
Laatst bijgewerkt door Billy12 op 19-02-11 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
_Dune_
Geplaatst: 19-02-11 18:47
Dit topic is van vorig jaar, dus dit kamp is alweer een tijdje voorbij. Je kan natuurlijk altijd contact opnemen met het bedrijf met de vraag of ze het dit jaar weer organiseren.