maten de niro rijlaarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jootjee

maten de niro rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:03

Hallo Allemaal,

Tijdens mijn zoektocht naar nieuwe leren rijlaarzen kwam ik terecht bij de (toch wel heel erg mooie) de niro boots. Ik kan alleen nergens een maattabel vinden met de standaard maten.. Lees wel dat het er erg veel zijn..maar de daadwerkelijke tabel kan ik nergens vinden >;)
Dus...iemand enig idee of die ergens online staat??? :D

Bedankt!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:05

Wil je 2ehandse kopen??
Anders zou ik gewoon naar de winkel gaan. Ik heb behoorlijk lange benen en had niet verwacht dat ik er makkelijk in zou passen, maar ik nam zo een paar mee naar huis dat me als gegoten zat!! Hoefde dus niet eens de levertijd af te wachten.

Jootjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:08

Nee, gewoon nieuwe laarzen. Maar omdat ik toch wel stukje moet rijden naar een ruitersportzaak die ze verkoopt wilde ik van te voren al even kijken of mijn maat bij de standaard maten zit :o

Dressagegirl

Re: maten de niro rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:10

Staat die tabel ook niet op de website van de niro!?

Vind de rijlaars zelf niet zo :), had hem op de club bij iemand gezien en die was helemaal uitgelubberd en zat helemaal niet meer in de mooie pasvorm! :n. Dus ik zou toch liever naar derby kijken of cavallo ipv de niro! :)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:15

Jootjee schreef:
Nee, gewoon nieuwe laarzen. Maar omdat ik toch wel stukje moet rijden naar een ruitersportzaak die ze verkoopt wilde ik van te voren al even kijken of mijn maat bij de standaard maten zit :o

Ik ben zelf naar Drunens Ruiterhuis geweest, die heeft echt heel veel maten op voorraad.
Ik had ook verwacht dat mijn maat totaal niet te krijgen was, maar is dus wel gelukt :).

@melissaxx94: Sja, ligt er maar net aan hoe je ze onderhoudt. Ik zet ze altijd netjes weg met laarzenspanner en bewaar ze in een laarzentas. De mijne zijn helemaal niet zo ontzettend ingezakt.
Ik heb in een ruitersportzaak gewerkt en kreeg daar een paar Derby's terug waar ik van schrok, maar ligt denk ik ook aan de manier waarop er mee omgegaan is.