Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Menotti16 schreef:Haha ja je hebt het indd helemaal fout want mijn paard en ik hebben heel veel zelfvertrouwen en echt een superband! Als ik hem roep komt hij aangallopperen en Hij springt met me over een muur van 1.50 Dus dat zit wel goed en ik heb echt alles al geprobeerd maar hij is zo koppig, hoe boos ik wordt buiten en hoe zelfverzekers ik ook ben,, hij doet het gewoon niet. en ik ben helemaal niet angstig en niet zelfverzekerd mar toch bedankt voor de tips. het rare is van mijn paardje dat ik vroeger wel alleen naar buiten kon voordat hij een peesblessure kreeg en een heup brak..
Nouwja toch bedankt vor jullie tips!
Heb je zelf een idee waar het aan zou kunnen liggen? Koppigheid en zin door willen drijven koste wat kost, sorry, maar dan is er toch een kleine storing in jullie band, in mijn ogen dan... Menotti16 schreef:mijn paard durft niet naar buiten
Wij hebben een lang weggetje voor onze stalling en dat loopt ie heel braaf af, maar als ik verder naar buiten wil dan gaat hij stilstaan en steigeren of omdraaien..
Ik heb ook al een paar keer geprobeerd om naar buiten te gaan terwijl ik ernaast loop maar ook dat zonder succes..
Heeft iemand misschien tips voor mij en mijn bange paard?
x
nu zei mij iemand dat ik moet zorgen dat er 2 mensen achter me rijden met een zweep en op moment dat ie weer omdraait een mep moeten verkopen ik moet het nog uitproberen maar het weer laat het niet echt toe de laatste tijd
) dan alleen er op. Steeds als je weer een nieuwe route neemt zou ik een ervaren paard mee nemen als steun! Dan krijgen jullie allebij er steeds meer vertouwen in!