ervaringen met HKM laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saartje87

ervaringen met HKM laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 12:21

Hallo bokkers,

Ik ben al lang opzoek naar rijlaarzen met een brede schacht die iets korter zijn vanwege me korte pootjes, nu heb ik in het HKM assortiment zulke laarzen gevonden die qua prijs heel goed meevallen.
Nu vroeg ik me af of iemand HKM laarzen heeft en me kan vertellen hoe de voetmaat valt? ik weet namelijk niet goed in welke voetmaat ik moet gaan bestellen.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Groetjes

Dabo

Re: ervaringen met HKM laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:23

Bedoel je de kunstleren van HKM? Die heb ik. Bevallen mij prima!
De voetmaat valt ietsje krap, ik heb zelf 1 maatje groter besteld. Ik heb ook de met bredere kuit, en qua hoogte zitten ze mij perfect.
Zijn alleen niet zo geschikt voor dagelijks gebruik, ik heb ze alleen aan met wedstrijden :)

Lizzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 21:34

Ik heb ook de kunstlederen rijlaarzen van HKM! Mij bevallen ze ook prima, ook zeker aan te raden als je korte beentjes hebt! Zitten heerlijk.

Enigste minpuntje is dat er een stukje van het rubber af is... en hij bij de zool nu ietsjes begint te scheuren. Altijd goed onderhouden.

Saartje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 10:38

bedankt voor jullie reacties, nuja verslijten doen ze toch, het is ook enkel voor de slechte winterdagen, ik loop niet graag met me leren laarzen door de modder..
Dan ga ik ze bestellen :) en ga ik maar voor een voetmaatje groter gaan, dan kan ik ook dikke sokken dragen :)

Juul_sintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 10:42

Ik heb ze ook gehad, mijn eerste paar was super, maar die gingen toen kapot en dat viel nog binnen de garantie, en mijn 2e paar was na 1 week kapot, toen heb ik andere laarzen gekocht, want ik wilde niet steeds ermee terug moeten, maar verder zijn ze wel heel fijn en idd een voetmaat groter had ik ook.