Hier mijn verslagje van de wedstrijd op CH Woerden. Gelukkig had het niet zoveel geregent, zodat de bodem goed berijdbaar was (Sevin heeft geen ijzers

Ik moest om 15.38 en 16.02, dus ik was rond half 3 op het terrein. De eerste deelnemer moest om 15.30 starten, maar toen we er aan kwamen was er bijna niemand. Alleen de friettent was open en er stonden een paar mensen voor de secretariaatwagen, waarvan het secretariaat afwezig was. Na een minuut of 15 kwamen ze dan toch nog, maar toen begon het gedoe met startlijsten die veranderd waren en niet goed aangepast etc, en toen de laarsnummers... Doordat de volgorde per ring verschilde

Inrijden ging best wel fijn. Sevin was braaf en hij luisterde goed. De eerste proef ging op zich wel, een paar dingen gingen de mist in zoals wijken en middendraf ging ook niet goed, maar ik kon hem naar mijn gevoel wel aardig beneden houden, wat ook wel eens anders is geweest.
Tweede proef vond ik veel beter gaan. Wel een domme fout, ik ging bij C in draf (uit galop) terwijl het E moest zijn.

Dan de punten....
Eerste proef had ik 148. Ik had geen winstpunt verwacht, daar was het echt niet goed genoeg voor. Het wijken vond de jury wel goed

Tweede proef 151. Ik dacht zelf dat het er net om zou hangen voor een winstpunt, naja, niet dus. Er stond wel lekker veel commentaar op de coupons, dus dat ik wel fijn.
Gelukkig ging deze wedstrijd veel beter als de voorgaande die ik gereden heb in de L2 ( zo rond de 130 punten

Groetjes van een wel tevreden (en vooral trots op haar schimmel) Manon.