[EG] weet iemand meer over dit paardje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolandje

[EG] weet iemand meer over dit paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 21:56

een jaar geleden kocht ik deze pony, afstamming onbekend, ik was direct gek op haar en ben dat nog steeds, maar ik zou héél graag weten waar ze vandaan komt en wie haar ouders zijn, ik heb haar gekocht bij een handelaar in witharen, die "wist niks" en heeft een paspoort aangevraagd en de pony zijn eigen naam gegeven, op papier heet ze "karlijn van stal noordegraaf" wij noemen haar celine, ze is nu ongeveer 2 jaar oud, in haar paspoort staat dat ze geboren is op 1 mei 2008,maar ik twijfel of dat klopt, weet iemand iets?of een tip waar ik zelf verder kan zoeken? dan héél graag reactie. ze is trouwens vos schimmelbont, als veulen waarschijnlijk meer vosbont
Afbeelding
Afbeelding

Binckydenice

Re: weet iemand meer over dit paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 08:12

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 16:14

jolandje schreef:
ik heb haar gekocht bij een handelaar in witharen, die "wist niks" en heeft een paspoort aangevraagd en de pony zijn eigen naam gegeven, op papier heet ze "karlijn van stal noordegraaf"

Stal Noordegraaf heeft haar dus die naam gegeven.... Maar daar is ze niet geboren, maar is ze alleen "verhandeld" als ik het goed begrijp uit het verhaal.

@jolandje heb je een foto waarop beter te zien is dat ze vosbont was?

Edit: Quote gerepareerd, was een haakje vergeten!
Laatst bijgewerkt door Carmen85 op 02-08-10 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 16:21

ik kreeg van noordegraaf deze foto toegestuurd toen ik haar gekocht had, zo was ze toen hij haar kocht, van daarvoor heb ik niks, op deze foto is ze ongeveereen maand of 6 oud

Afbeelding

toen ik haar kocht zag ze er zó uit

Afbeelding

toen hebben we haar geschoren en toen zag ze er zó uit, dit alles binnen een maand of drie

Afbeelding

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 11:47

ik zie dat het topic veel bekeken is, niemand enig idee??