cap spray

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZZZZZ

cap spray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 21:15

Mijn cap stinkt verschikkelijk ookal is hij pas max een half jaartje oud.
Nu heb ik hem al eens onder de douche gewassen.
En via de zoekfunctie methodes gevonden om je cap stank vrij te maken.
Onder andere met choplin cap spray.
Deze heb ik aangeschaft omdat deze de bacterie zou doden die de stank veroorzaken.
Nu de vraag;

Hoe werkt deze spray?

volgens de verpakking lees ik dat je het schuim wat je erop sprayt een tijdje moet laten inwerken maar hoelang?

graag hoor ik jullie ervaringen.

Sammetje_

Re: cap spray

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:20

Nog nooit van gehoord maar klinkt ideaal! Ik lees even mee! Ruikt het lekker? :D

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:23

Waar heb je de spray vandaan?
Je bewaart niet toevallig je handschoentjes in je cap? Daar gaat je cap namelijk ook van stinken. Verder cap goed laten drogen, meenemen naar huis als de cap nat geregend is.
Helaas geen ervaring met de spray.

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 21:23

het ruikt niet heel lekker, maar naar het toegepaste hebben is mijn cap zo goed als reuk loos. dus beter dan de stank. maar ik weet nouw niet of ik het eigenlijk goed heb toegepast.

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 21:24

ej verkoopt het, maar ik heb de spray van divosa. ik bewaar mijn cap gewoon in mijn kast. vooral in de zomer heb ik nogal last van een zweet hoofd en na een paard of 3 zit de geur redelijk in mijn cap getrokken.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:24

ik maak mijn cap vast aan de binnekant van een bodywarmer en dan met wat handoeken er bij in in de wasmachine is ie heerlijk fris en schoon :D

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:49

Temeraire schreef:
Waar heb je de spray vandaan?
Je bewaart niet toevallig je handschoentjes in je cap? Daar gaat je cap namelijk ook van stinken. Verder cap goed laten drogen, meenemen naar huis als de cap nat geregend is.
Helaas geen ervaring met de spray.

Oké ik steek mijn handschoenen altijd in mij cap dus dat zal mijn probleem wel zijn met die stank in mijn cap :=

oeke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:37

Ik doe mijn GPA cap gewoon in een grote emmer met warm water en een sopje (ik gebruik groene zeep). Heel goed uitspoelen en dan 1 dag laten drogen buiten in de tuin (in de zomer dus heel goed te doen). Mijn cap is dan weer echt als nieuw en ruikt superfris.
In de winter spray ik in de binnenkant wel eens een luchtje als het mij te gortig wordt!!!