Recreatie De Stal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

oletta_lena

Recreatie De Stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 13:00

Hoi!

Deze zomervakantie zou ik graag ergens een buitenrit willen maken. Liefst op het strand,
maar ik kan begrijpen dat het daar het seizoen niet voor is. Nou kwam ik uit bij De Stal. Ziet er leuk uit,
niet te groot en daar hou ik wel van! Heeft iemand ervaring met De Stal?
Of weet iemand nog een leuke manege voor buitenritten?

Groetjes!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:05

OlympusN

Re: Recreatie De Stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:07

Heb er geen ervaring mee.
Wat wel heel erg leuk is om naar Stal Edda te gaan, in Vlieland. Daar kun je buitenrijden op ijslanders. In het dos, door de duinen en op het strand.
Het is niet naast dichtbij, maar wel heeel leuk! :)

oletta_lena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 13:57

xNOUSS schreef:
Heb er geen ervaring mee.
Wat wel heel erg leuk is om naar Stal Edda te gaan, in Vlieland. Daar kun je buitenrijden op ijslanders. In het dos, door de duinen en op het strand.
Het is niet naast dichtbij, maar wel heeel leuk! :)

Stal Edda ben ik al is geweest, zeker super leuk! Helaas kost de boottocht ook weer wat...

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 15:27

Hoi!
Elk seizoen is toch een goed seizoen voor het strand!! :D Het is gewoon altijd weer anders!
Ik rijd zelf regelmatig bij Recreatie "De Stal". Inderdaad zijn de kleine groepen erg fijn. Ik ben wat dat betreft gewoon erg verwend omdat ik niet anders gewend ben! ;) Zelf vind ik het er erg fijn: paarden goed en verzorgd, braaf maar niet sloom, er zit echt een kop op, en een mooie omgeving. Ze rijden elke dag. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar zeker de vroege ochtendritten in het weekend of de avondritten (di/do) zijn lekker rustig. Maar door de week 's ochtends valt het ook wel mee met de drukte hoor! Wat mij betreft het proberen waard!

oletta_lena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 15:37

Kataklop72: Hartstikke bedankt voor de informatie, zoals je het vertelt zit het wel goed!
Bedankt voor de tips, die ochtendritten lijken me super leuk! Ik denk dat ik maar gauw een
ritje ga plannen! :D