huisjes op de veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yvon

huisjes op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 18:06

Ik ben vorig jaar op de Alberthoeve in Drenthe geweest, tenminste mn paard stond daar wij zaten aan de overkant in 1 van de huisjes.
Hartstikke leuk maar moet daar wel ruim 2 uur voor rijden. Aangezien we in het voorjaar maar een dag of 3 willen zoek ik nu zoiets hetzelfde in Kootwijk wat een stukkie dichterbij is.
Heb al wat gegoogled ed maar kan eigenlijk niks soortgelijks vinden.
Wil geen hotel. Gewoon een simpel huisje waar we met zn vieren lekker ons gang kunnen gaan.
Het liefst ook weidegang erbij.
Suggesties ??

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:10

't Caitwickerzand in Nieuw Millingen, ligt aan het ruiterpad direct in het bos. Ze hebben een aantal weilandjes naast elkaar, dus je kunt paarden bij elkaar of apart zetten. Ze hebben trekkershutten, huisjes en chalets te huur, dus volgens mij precies wat je zoekt :D
http://www.caitwickerzand.nl/

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 18:28

Waratje schreef:
't Caitwickerzand in Nieuw Millingen, ligt aan het ruiterpad direct in het bos. Ze hebben een aantal weilandjes naast elkaar, dus je kunt paarden bij elkaar of apart zetten. Ze hebben trekkershutten, huisjes en chalets te huur, dus volgens mij precies wat je zoekt :D
http://www.caitwickerzand.nl/

Klinkt inderdaad als wat ik zoek ! :D

Dank je

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 23:14

Geen idee waar je zelf woont, maar op Boszicht in Laag Soeren kun je ook blokhutten/caravans/huisje huren, en je paard precies zo zetten zoals je zelf wilt.

aletniessen

Re: huisjes op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:36

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:37

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 18:03

Thanks allemaal, ga alle linken even bekijken :D

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:19

Ik weet niet waar je woont maar als als Z-O Brabant voor jullie ook een optie is, dan is ons vakantiehuis misschien wel iets voor jullie. Stalling en weidegang aan huis en volop uitrijmogelijkheden. Voor meer informatie www.peelhoven.nl