GZ goed doel voor paarden spullen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wispeltuur

GZ goed doel voor paarden spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 20:18

Ik heb nog een aantal spullen liggen waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet, dus toen bedacht ik me dat er vast wel een goede organisatie is om het aan te doneren.
Dus weet jij een mooi plekje om het naartoe te sturen geef me dan even een site of een mail adres,

Alvast bedankt

Anoniem

Re: GZ goed doel voor paarden spullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 20:21

vind ik een goed initiatief..ik heb ook nog een heel stel spullen van mn oude paard waar ik niks meer mee doe en ook geen zin heb om t te verkopen! wil ik ook wel donderen voor een goed doel

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 20:21

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 20:35

Bedankt voor de topics, maar dit is eigenlijk niet helemaal wat ik bedoel. Als ik het goed begrijp is het daar de bedoelling dat er via via spullen naar een doel gaan.
Ik zou liever een aantal goede doelen op een rijtje hebben zodat ik zelf kan kijken aan wie ik wil doneren, heb ook de mogelijkheid tot gratis verzenden dus dat is ook handig.

JamieShanin

Re: GZ goed doel voor paarden spullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 20:41

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:14

IggyPop schreef:
Bedankt voor de topics, maar dit is eigenlijk niet helemaal wat ik bedoel. Als ik het goed begrijp is het daar de bedoelling dat er via via spullen naar een doel gaan.
Ik zou liever een aantal goede doelen op een rijtje hebben zodat ik zelf kan kijken aan wie ik wil doneren, heb ook de mogelijkheid tot gratis verzenden dus dat is ook handig.

In dat topic staan vrij veel goede doelen genoemd.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 11:10

xjudithx schreef:
In dat topic staan vrij veel goede doelen genoemd.

In dat topic draait het idd om de goede doelen, hier nog even de link naar dat topic: [LZP] Wie kan ik blij maken deel 2
Daar graag verder, hier nu een slotje.