Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Relaxed schreef:Anoniem schreef:Ik bedoel ook HC, niet voor de prijzen dat lijkt me logisch
hmm vreemd. Een lagere cat. is er niet aangezien ik B start. En het oefenspringen hier in de buurt geeft geen problemen
D is een lagere categorie.. Een lagere klasse is er idd niet
Maar dan heb ik iig mijn andwoord en zal ik even de vereniging mailen waar ik mijn volgende wedstrijd wil rijden. reglement springen schreef:5. Hors Concours starten
Indien een Wedstrijd Organisatie met instemming van de jury een geregistreerde combinatie gelegenheid wenst te geven om hors concours (buiten mededinging) te starten, mag dat worden toegestaan, echter met inachtneming van de navolgende bepalingen:
a. Hors concours (buiten mededinging) starten is toegestaan in de klasse waarin men reglementair startgerechtigd is of in een lagere klasse. Indien de combinatie in de rubriek waarin zij startgerechtigd is zowel voor klassering als hors concours wil starten, dan dient het parcours voor klassering als eerste te worden verreden.
Lielle schreef:er is hier in de omgeving heel wat oefenspringen. Ik neem aan dat je zelf Asten bedoelt, maar bv Uden heeft ook iedere week oefenspringen.
Dankje voor de tip! Anoniem schreef:@ mootje: hier in de buurt zit 1 manege en daar is iedere woensdag oefen springen. idd beginnend bij 40cm tot 150cm als je wil. Maar daar ken ik en hij inmiddels de bak. En het is de spanning op een echte wedstrijd die zorgt dat hij niet springt(het is ook voor een deel mijn fout dat hij niet springt)
BB starten word hier niet veel gedaan(zie iig niet vaak staan dat het mogelijk is) En het is idd wedstrijd spanning. dat hij niet springt. Aangezien we thuis ook 1.10m kunnen springen.
Lielle schreef:Uden is ook op woensdag, Asten weet ik zo niet.
Scum @ [WD-K] Oefenspringen per regio
maar geen idee of dit nog up-to-date is?