wie weet raad? ik heb maat 38/40, maar heb zodanig lange benen dat de kniestukken altijd te hoog zitten!!! ben vandaag weer op pad geweest voor een nieuwe rijbroek, maar weer niks passends kunnen vinden. zijn er meerdere met dit probleem, en welk merk hebben jullie?
Die van NedHorse zijn indd goed! bij andere kloppen de knie stukken niet
GamblersCup
Geplaatst: 27-07-10 10:41
Gewoon een lengtemaat kopen
lammie2701
Geplaatst: 27-07-10 10:43
ik heb altijd de lengtematen van eurostar...heb normaal maat 42 (bij klein vallende broeken 44) en bij eurostar dus maat 88...is de lengte maat van 44 maar eurostar broeken vallen bij mij vrij klein in de taille
fliam
Geplaatst: 28-07-10 02:11
Ik heb enkel ruitergilde rijbroeken met hoge band en plooien. Erg fijne broeken, de enige die voor mij lekker zitten en lang genoeg zijn (heb lengtemaat 36 van spijkerbroeken). Zijn geloof ik nog geen 80 euro.
pikeur en cavallo zijn structureel te kort bij mij :S Eurostar hebben enkele modellen die goed vallen maar het liefste heb ik toch NedHorse! DIe broeken blijven ook intens lang goed, ongelovelijk voor dat geld... doe er al 4 jaar mee en ze beginnen nu pas te sluiten (maar heb ze dan ook iedere dag aan!)
Ik heb Kentucky, Anky of HV Polo. Heb erg lange benen in combinatie met smalle taille, dus nogal lastig om passende rijbroek te vinden. Of de lengte is goed maar dan is ie bovenaan te strak, of bovenaan zit ie goed en de lengte is te kort..
zal eens op zoek gaan naar ned-horse, dat merk ken ik nog niet. ter vergelijk mn spijkerbroekmaat ; taille 31(soms 30) en lengtemaat 36.(en dan t liefst replay,die valt nog net iets langer)
ik laat het weten als ik de ideale broek voor lange stelten heb gevonden! (en betaalbaar)
Ik heb ook vrij lange benen. Maar ik heb eigenlijk nooit last van dat mn knie stukken verkerd zitten.. Ze zijn gewoon allemaal te kort Maar ik heb gehoord dat eurostar wel redelijk lange pijpen heeft...