extreem veel jeuk (op spieren?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

extreem veel jeuk (op spieren?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 16:55

Ik vraag me al een tijd af wat dit kan zijn daarom plaats ik een topic

mijn haflinger merrie van 2,5 jaar vind het helemaal geweldig als je haar op haar nek/schoft/en vooral rug masseert ze draait haar ogen dan weg en heel dr mond staat dr van open en met dr lip doet ze mee of krabt ze terug maar t rare is dat het meer lijkt dat als ik dr spieren masseer ze het daarop doet dan dat ze echt jeuk van exceem of schilfers heeft. vandaag ging ik even los in de wei op haar hangen om te kijken wat ze zou doen (hoef daar geen commentaar over dat ze pas 2,5 is) en daar reageerde ze ook zo op met dr nek en dr lip naar voren en dr ogen wegrollen en daarna heeft ze de gehele tijd achter me aangelopen en naast me komen staan van kom ga nog eens hangen

wat is dit? heb ik gewoon een paard met een steek los of heeft dit een reden?

kiki1976

Re: extreem veel jeuk (op spieren?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:12

Hier ook een merrie (2 jaar) die er gek op is als je haar aan haar schoft en nek krabbeld.
Ze doet dan idd ook zo gek met d'r lippen.
Maar ook met borstelen doet ze dat trouwens

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 17:18

borstelen doet ze het ook op maar vooral als je harder op haar spieren duwd zou het de groei zij oid?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:26

Ik hoef er bij Daisy niet op te duwen hoor. Als ik er overheen krabbel met m'n nagels bv dan vind ze het heerlijk.
Soms staat ze ook helemaal scheef met d'r hoofd, lip omhoog..... Laast stonden wij al te grappen bij de wei toen onze oudste zoon met d'r stond te kroelen. Het lijkt wel of ze één of andere tic heeft zo gek stond ze te doen haha

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:06

Dat heb ik sinds 3 a 4 weken ook met de haflinger. De manenkam, schoft en rug heeft ie zo'n jeuk. Hij staat ook de hele tijd onder de jollybal die aan een touw hangt, die laat ie dan over zijn rug heen en weer rollen. Op zijn schoft heeft ie wel een bultje, volgens mij een steek.