Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mimeslosydy schreef:oke hier mjn lijst:
1.omdat je jezelf anders doorrijd
2.het zit verrot
3.rijbroeken zijn heel mooi en zitten lekker als je de goede merken koopt!
4.je komt niet in je laarzen (zeker weten als je leren laarzen hebt zoals ik die strak om je kuit zitten, en anders heb jij hele wijde plastic laarzen!)

mlc schreef:mimeslosydy schreef:oke hier mjn lijst:
1.omdat je jezelf anders doorrijd
2.het zit verrot
3.rijbroeken zijn heel mooi en zitten lekker als je de goede merken koopt!
4.je komt niet in je laarzen (zeker weten als je leren laarzen hebt zoals ik die strak om je kuit zitten, en anders heb jij hele wijde plastic laarzen!)
Hoe bedoel je doorrijd?
Ik vind dus dat rijbroeken echt vervelend zitten en ik vind het echt lelijk staan. Niet de kleuren oid, maar gewoon de broek. Maakt niet uit welk merk, want de vorm is en blijft 't zelfde. Bij mij staat 't al helemaal lelijk, omdat ik eigenlijk niet 'breed genoeg' ben voor rijbroeken. Ze zitten dan altijd losjes om mijn benen en heupen heen, wat het nog lelijker maakt.
Je komt wel in je laarzen met een skinny jeans. Rubberen laarzen, leren laarzen, chaps ík heb daar nooit problemen mee gehad.
)mimeslosydy schreef:dan krijg je drukkingen in je vel.
en een skinny jeans heeft van onder ook nog ribbels hoor.(dat hoort anders lijkt het meer op een legging)
en met ribbels onderin mijn broek kom ik dus mooi mijn leren laarzen niet in!
.
blacknorton schreef:het heeft met de naden te maken dat een spijkerbroek gaat schuren. ik rijd geregeld met een wrangler spijkerbroek (die zijn gemaakt voor het western rijden), daar zitten de naden dus aan de buitenkant. dat rijd prima. en met al die dazen in het bos toch wel fijn
maarja een spijkerbroek en rijlaarzen gaan niet samen. daarnaast zit een rijbroek altijd mooier en strakker om je lijf heen terwijl je beweging niet belemmert word. hierdoor kan je dus laarzen aanen is het veiliger. en veiligheid staat bij de meeste maneges voorop.
vroeger heb ik zelfs een rijbroek van spijkerstof gehad. nu zie ze idd in spijkerstofachtige vorm