[EG] Appaloosa '' esther '' nu pippi, V: Indo M: Elvera

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kim90

[EG] Appaloosa '' esther '' nu pippi, V: Indo M: Elvera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 13:28

Ik ben dus opzoek naar wat meer informatie over mijn pony Esther, nu Pippi, pippi staat in haar paspoort als geboren in 2007 maar na haar gebit bekeken te hebben zal ze waarschijnlijk pas in 2008 geboren zijn.
Haar fokkers heb ik al kunnen benaderen en van hun heb ik de namen van vader en moeder gekregen. maar verder zeggen zij niet zo veel en in haar paspoort staat verder ook niets.
Pip heeft op haar huid veel meer stippen staan die waarschijnlijk als veulen wel te zien waren, deze zijn langzaam verdwenen in haar vacht maar staan nog wel op haar huid. Als ik haar nat maak zie je deze stippen duidelijk staan:
Afbeelding

Zijn er dus misschien mensen die haar verzorgd hebben als veulen, of veulen foto's hebben, of mensen die nu in bezit zijn van haar vader, aangezien haar moeder ook nog bij de fokkers staat en haar vader verkocht is.
Indo ( haar vader zou nu geruint zijn en er werd western mee gereden, stokmaat zou ong. 1.55 zijn)

Pippi is aangekocht bij mensen in winterswijk en is gefokt in pannerden.

In mijn profiel staan foto's van haar, van toen ik haar net had en nu ik haar al een tijdje heb.

Als je ook maar iets weet, maakt niet uit wat, zou je me dan kunnen pb-en of in het topic kunnen reageren? :o

Groetjes Kim