Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
goldynf schreef:heb je nog steeds de zelfde als toen je begon?
gezien je leeftijd ben je ook groter geworden als je nog steeds de zelfde aan hebt is die niet meer goed passend en zou je daar echt veel last van kunnen hebben!!
Anoniem schreef:Ik kreeg ook pijn in mijn rug van mijn bodyprotector. Ik had er een van euro star(zo'n harde uit 1 stuk gemaakt). Dus heb ik een andere gekocht en heb nu nergens meer last van. Ik heb nu de Race safe. Met losse blokjes. En het maakt zoo veel verschil!
hafjesliefde schreef:Anoniem schreef:Ik kreeg ook pijn in mijn rug van mijn bodyprotector. Ik had er een van euro star(zo'n harde uit 1 stuk gemaakt). Dus heb ik een andere gekocht en heb nu nergens meer last van. Ik heb nu de Race safe. Met losse blokjes. En het maakt zoo veel verschil!
ik heb air-o-wear, het word zacht van je lichaamstemperatuur en past dan aan aan de vorm van je lichaam
Anoniem schreef:Ik kreeg ook pijn in mijn rug van mijn bodyprotector. Ik had er een van euro star(zo'n harde uit 1 stuk gemaakt). Dus heb ik een andere gekocht en heb nu nergens meer last van. Ik heb nu de Race safe. Met losse blokjes. En het maakt zoo veel verschil!
Altobelli schreef:je zou ook eens een airbackvest kunnen proberen (zijn wel wat duur) maar het is meer een bodywarmer die opblaast als je valt.
ik heb niet echt interesse voor er een te kopen, maar wat moet je dan doen als je bent gevallen en je wilt terug rijden? kan je hem dan aflaten fzo of moet je 'n nieuwe kopen? hafjesliefde schreef:Altobelli schreef:je zou ook eens een airbackvest kunnen proberen (zijn wel wat duur) maar het is meer een bodywarmer die opblaast als je valt.
ja idd duurik heb niet echt interesse voor er een te kopen, maar wat moet je dan doen als je bent gevallen en je wilt terug rijden? kan je hem dan aflaten fzo of moet je 'n nieuwe kopen?