Kampioenschappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NibbitLotus

Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 18:49

Ik had even een vraag. Ik woon zelf in Groningen maar ik was op vakantie toen de Groningse Kampioenschappen bezig waren. Mag ik ook mee doen aan de Friese of Drenthse kampioenschappen? Het lijkt me namelijk erg leuk om mee te doen aangezien het springen met mijn paard zo leuk gaat.

Gr Inge

marisje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:52

Dat ligt eraan bij welke rijvereniging je bent aangesloten.
Waarschijnlijk bij een groningse rijvereniging. Dan mag je alleen regiokampioenschappen in Groningen starten.
Als je bijv in groningen woont en bij een rijverening in drenthe bent aangesloten rij je drentse kamioenschappen.
Het ligt er dus aan in welke regio je rijvereniging zit.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:40

Klopt, het ligt aan je rijvereniging. Op de site van de regio of kring vind je aan het begin van het seizoen de complete kalender.

Kan je dus je vakantie om de wedstrijd plannen :+

chrisje_83

Re: Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:49

Het ligt aan de regio waar je rijvereniging gevestigd is. Je mag alleen kampioenschappen rijden in je eigen regio.

In het begin van het seizoen is al bekend wanneer de kampioenschappen zijn en zou je er eventueel rekening mee kunnen houden.

Maar ook indoor is er een kampioenschap waar je voor in kunt schrijven en volgend jaar outdoor ook weer. Gewoon dus een andere keer in je eigen regio opgeven voor het kampioenschap.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:13

Reglementsvraag, hierbij een slotje.