Wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

emmatje_ly

Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 18:05

hey
ik wl graag men eerste wedstrijd rijden met mijn 10 jarige C-pony
ik zelf ben 14 en ik heb enkele vraagjes=

* kan dit bitloos??
* kan ik oefenwedstrijdjes rijden
* hoe maak ik knotjes, vlechten mijn pony heeft heele lange manen en mag ze niet trekken van men moeder
* wat heb ik allemaal nodig voor ik en mijn pony in dressuur en springen
* mijn pony schrikt rap in nieuwe omgevingen en is heel rap nerveus
* hoe kan ik mijn pony wat meer in de hand hebben want hij is onverspelbaar en hij crosta ltijd met mij weg
* wat is er toegestaan en niet toegestaan op wedstrijden
* heb je echt je a en b brevet nodig ik heb alleen maar men a

sorry als hier al een topic over bestaat niet gezien
en ik vind die antwoorden niet op google

en ik woon in belgie en zou graag bij de landelijke rijvereenig ging gaan

gr emma en (_)(_)(_)(_) van winnetou

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:21

Als je pony altijd met je wegcrost en je hebt hem niet in de hand zou ik nog maar eventjes wachten met wedstrijd rijden. ;) Dan zou ik eerder een paar lesjes gaan doen...

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:24

kan dit bitloos?? Nee
* kan ik oefenwedstrijdjes rijden?? Bij de LRV niet
* hoe maak ik knotjes, vlechten mijn pony heeft heele lange manen en mag ze niet trekken van men moeder?Start je bij de paarden of ponys?
* wat heb ik allemaal nodig voor ik en mijn pony in dressuur en springen?Moet je even navragen bij de ponyclub waar je bij wil ;)
* mijn pony schrikt rap in nieuwe omgevingen en is heel rap nerveus: Veel oefenen kilometers maken :D
* hoe kan ik mijn pony wat meer in de hand hebben want hij is onverspelbaar en hij crosta ltijd met mij weg? Veel lessen en oefenen :)
* wat is er toegestaan en niet toegestaan op wedstrijden?Reglement lezen?
* heb je echt je a en b brevet nodig ik heb alleen maar men a? Voor te springen wel ja :D maar je kunt in het begin van het seizoen je bekwaamheidsproef doen deze zorgt ervoor dat je mag springen op tornooi(bij de ponys) bij de paarden heb je niks nodig
Dit is wat ik weet binnen de LRV

emmatje_ly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 11:45

turbo6 schreef:
kan dit bitloos?? Nee
* kan ik oefenwedstrijdjes rijden?? Bij de LRV niet
* hoe maak ik knotjes, vlechten mijn pony heeft heele lange manen en mag ze niet trekken van men moeder?Start je bij de paarden of ponys?
* wat heb ik allemaal nodig voor ik en mijn pony in dressuur en springen?Moet je even navragen bij de ponyclub waar je bij wil ;)
* mijn pony schrikt rap in nieuwe omgevingen en is heel rap nerveus: Veel oefenen kilometers maken :D
* hoe kan ik mijn pony wat meer in de hand hebben want hij is onverspelbaar en hij crosta ltijd met mij weg? Veel lessen en oefenen :)
* wat is er toegestaan en niet toegestaan op wedstrijden?Reglement lezen?
* heb je echt je a en b brevet nodig ik heb alleen maar men a? Voor te springen wel ja :D maar je kunt in het begin van het seizoen je bekwaamheidsproef doen deze zorgt ervoor dat je mag springen op tornooi(bij de ponys) bij de paarden heb je niks nodig
Dit is wat ik weet binnen de LRV

dankje en ik ga natuurlijk starten bij de pony's
maar een vriendin van mij zegt dat je pas je b brevet nodig hebt als je internationale wedstrijden gaat doen en ik ga dan voorlopig nationaal doen
en het is waar wat ze zegt hoor

MelissaV

Re: Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:57

Ja maar voor te mogen springen op wedstrijd moet je je bekwaamheidsproef doen :)