Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar je kunt in het begin van het seizoen je bekwaamheidsproef doen deze zorgt ervoor dat je mag springen op tornooi(bij de ponys) bij de paarden heb je niks nodigturbo6 schreef:kan dit bitloos?? Nee
* kan ik oefenwedstrijdjes rijden?? Bij de LRV niet
* hoe maak ik knotjes, vlechten mijn pony heeft heele lange manen en mag ze niet trekken van men moeder?Start je bij de paarden of ponys?
* wat heb ik allemaal nodig voor ik en mijn pony in dressuur en springen?Moet je even navragen bij de ponyclub waar je bij wil
* mijn pony schrikt rap in nieuwe omgevingen en is heel rap nerveus: Veel oefenen kilometers maken
* hoe kan ik mijn pony wat meer in de hand hebben want hij is onverspelbaar en hij crosta ltijd met mij weg? Veel lessen en oefenen
* wat is er toegestaan en niet toegestaan op wedstrijden?Reglement lezen?
* heb je echt je a en b brevet nodig ik heb alleen maar men a? Voor te springen wel jamaar je kunt in het begin van het seizoen je bekwaamheidsproef doen deze zorgt ervoor dat je mag springen op tornooi(bij de ponys) bij de paarden heb je niks nodig
Dit is wat ik weet binnen de LRV