Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook buitengewoon goed heeft gedaan. En ik heb nu zo'n 3 of 4 buitenritjes met haar gemaakt, maar dat vind ze wel heel spannend allemaal (wel goed verkeersmak overigens). Ik zit nu te denken om me voor eind september in te schrijven voor een wedstrijd hier in de buurt op zand. heb vandaag in ieder geval mijn wedstrijdoutfit aangeschaft ha ha ! (en een paar 100 euro armer nu)
Gewoon vertrouwen in je paard, dan komt het wel goed
MariekedH schreef:Mijn merrie rij ik zowel in buiten als binnenbak. Ze is pas een maandje bij mij en begint nu goed te wennen. Voor de les (1x per week) rij ik een grote binnenbak waar ze het tot nu toe (2 xook buitengewoon goed heeft gedaan. En ik heb nu zo'n 3 of 4 buitenritjes met haar gemaakt, maar dat vind ze wel heel spannend allemaal (wel goed verkeersmak overigens). Ik zit nu te denken om me voor eind september in te schrijven voor een wedstrijd hier in de buurt op zand. heb vandaag in ieder geval mijn wedstrijdoutfit aangeschaft ha ha ! (en een paar 100 euro armer nu)