wat nu??? Trailer probleem!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TolineS

wat nu??? Trailer probleem!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 12:21

nu had ik met iemand via hyves gepbt over dat ik wel intresse had om haar trailer van haar over te nemen , in termijnen te betalen en we werden het eens. De trailer werd gebracht. Kreeg de papieren er niet bij en het bleek dat alle 4 de banden ontzettend aan vervanging toe zijn en de dissel met koppeling kompleet krom is, kortom een kosten plaatje van heb ik jou daar. Ik heb haar gezegd dat ik de trailer niet meer wilde maar ze weigert om hem terug te nemen en zegt gewoon dat het nu mijn trailer is , terwijl ik nog geen papieren heb en niks heb getekend... .nu dreigt ze met haar rechtbijstandsverzekering.. Wie heeft nu wat voor rechten in deze vreselijke situatie??? |(

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:28

Heb jij gevraagd naar de staat van de trailer?
Als zij hierop geantwoord heeft dat het in goede staat is en dat je er niets meer aan hoeft te doen sta jij volledig in je recht.
Ik denk zoiezo niet dat ze jou iets kan maken met of zonder rechtsbijstand. Er is niets getekend.
Succes!

TolineS

Re: wat nu??? Trailer probleem!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 12:33

nee ze vertelde me wel dat ze niet wist hoe de trailer er aan toe was omdat ze het zelf ook lang niet had gezien.. Maar nu kan ik dus de trailer verkopen maar die mensen willen wel de papieren en nu doet ze moeilijk..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:35

had je de trailer wel al betaald?
(zou ik persoonlijk niet gedaan hebben voor ik de papieren in handen had)

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:35

Zolang jij geen papieren in het bezit hebt zijn hun nog steeds eigenaar van de trailer.

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 12:38

nee heb de trailer nog niet betaald..

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:41

als je niets betaald hebt, dan moet je je ook niet druk maken...laat ze het maar mooi uitzoeken met die trailer...het is NIET jouw trailer...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:41

Als de mogelijkheid er is zou ik `m lekker bij de eigenaar neer zetten en het hem/haar uit laten zoeken met dat ding.
Zoals ik het zie is er geen koop!!!
Trailer is nog niet over geschreven, niet betaald en nog op naam van huidige eigenaar.
Ze kunnen je helemaal niks maken als je het terug geeft en van de koop af ziet

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:05

alison_belle schreef:
Als de mogelijkheid er is zou ik `m lekker bij de eigenaar neer zetten en het hem/haar uit laten zoeken met dat ding.
Zoals ik het zie is er geen koop!!!
Trailer is nog niet over geschreven, niet betaald en nog op naam van huidige eigenaar.
Ze kunnen je helemaal niks maken als je het terug geeft en van de koop af ziet

Idd. En al heb je in je hyves berichten gezegd akk. te gaan met de koop dan nog is er geen koop want je hebt geen papier. Klaar. Trailer weer netjes daar neerzetten waar zij hem had staan.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:36