[PG] Appaloosa Woldhoeve's Lady merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

[PG] Appaloosa Woldhoeve's Lady merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 11:39

Ik ben op zoek naar de moeder van mijn paardje Blue. Het gaat om Woldhoeve's Lady, roepnaam Lady. Het is een 1/2 Am. Appaloosa en 1/2 Ned. Appaloosa, panterbonte merrie met een stokmaat van rond de 1,35m. Ze zal nu ongeveer 14 jaar zijn. Met deze pony is de eerste jaren tot aan haar verkoop op 6 of 7-jarige leeftijd western gereden. Ik heb geen idee of ze daarna eventueel nog voor een andere discipline is doorgereden.

Ik heb Blue gekocht van de mensen die ook Lady in hun bezit hadden. Ze hebben zowel Lady als Blue tegelijk verkocht. Ook zij zijn Lady uit het oog verloren omdat ze minstens één keer is doorverkocht daarna. We willen allebei graag weten hoe het met Lady gaat.

Ik zal proberen later hier een foto van haar neer te zetten.

serenta

Re: [PG] Appaloosa Woldhoeve's Lady merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:58

Als we het over de zelfde hebben, dan heeft ze in het showteam van het NAS wel eens mee gereden.
Ik herinder me iets met Schijndel, maar of dat een plaats of achternaam is, dat weet ik zo snel niet meer.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 23:26

serenta schreef:
Als we het over de zelfde hebben, dan heeft ze in het showteam van het NAS wel eens mee gereden.
Ik herinder me iets met Schijndel, maar of dat een plaats of achternaam is, dat weet ik zo snel niet meer.

De eigenaren van wie ik Blue hebben gekocht, heten zo van hun achternaam en zij zijn ook benieuwd waar ze nu is. Maar bedankt voor het meedenken!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 09:24

De merrie op de foto is Lady. Het veulen is mijn Blue.
Afbeelding

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:57

Heb je nog een duidelijkere foto van Lady?
In welk jaar zou Lady dan ongeveer verkocht moeten zijn? 2003/2004?

Ik heb het idee dat ik haar ken, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.... Maar zo ja, dan is zij een korte tijd (enkele maanden) in bezit geweest van de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaard. Ik zal het eens voor je navragen :)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 16:29

Szan schreef:
Heb je nog een duidelijkere foto van Lady?
In welk jaar zou Lady dan ongeveer verkocht moeten zijn? 2003/2004?

Ik heb het idee dat ik haar ken, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.... Maar zo ja, dan is zij een korte tijd (enkele maanden) in bezit geweest van de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaard. Ik zal het eens voor je navragen :)

Ja, ze is inderdaad rond die tijd verkocht! Enkele maanden terug nog? Dat zou wel fijn zijn, want dan is het spoor nog te vinden. Ik zal even kijken voor betere foto.

Afbeelding

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:07

Ik heb het nagevraagd, en ze heeft inderdaad bij ons op stal gestaan (in Zeeland) :) Dat was in 2005, en ze heeft hier welgeteld 2 maandjes doorgebracht met lekker grazen en een beetje lopen. Daarna is ze doorverkocht. De eigenaresse weet niet meer aan wie, alleen dat Lady waarschijnlijk naar Noord-Holland is gebracht. Over waar ze precies heenging kan ik je dus helaas niets vertellen...
Dus ik heb helaas geen enkel idee waar ze nu is, sorry..

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 20:37

Ok, maar wel heel erg bedankt voor je moeite! ;) :)

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 11:05

Wij hebben Lady gefokt, we hebben haar idd verkocht aan de Fam v. Schijndel, volgens mij kwamen ze uit Rotterdam. Maar weet ik niet helemaal zeker. Hun dochter die erop reed heet Samantha zo als ik me kan herinneren.

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:23

woldhoeve schreef:
Wij hebben Lady gefokt, we hebben haar idd verkocht aan de Fam v. Schijndel, volgens mij kwamen ze uit Rotterdam. Maar weet ik niet helemaal zeker. Hun dochter die erop reed heet Samantha zo als ik me kan herinneren.

Dit klopt, ze hebben een tijdje op manege de barrage gestaan in Bergschenhoek.

Maar daar zijn ze denk al ong. 8 jaar weg.

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:29

Misschien weet ik waar ze is... vlakbij onze manege in Dordecht staat namelijk een appaloosa die er erg op lijkt.. Ik wete alleen niet of het ene merrie is,ik ga over 2 weken(pas) were nr de manege... ik zal intussen wel even aan een vriendin vragen of ze een foto kan maken? Misschien is het Lady wel... hij/zij staat er nog niet zo lang...

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:29

Heb je misschien een foto van haar hoofd ??

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 17:40

Ik zoek haar ook mede namens de Fam. van Schijndel. Ook zij willen graag weten waar ze nu is. Dus dat ze in Bergchenhoek heeft gestaan, weten we. Wel tot nu toe iedereen bedankt voor het meedenken.

Dit was in Bergschenhoek. Een duidelijkere foto van haar hoofd heb ik niet, maar ik denk dat je hier al wel wat aan kunt zien.
Afbeelding

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:43

Waarschijnlijk heb ik maandag de foto's... sorry dat het zo lang duurt maar ik woon niet dicht bij de menege en ik kan e rook niet even heen gaan...

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 16:26

Macholover19 schreef:
Waarschijnlijk heb ik maandag de foto's... sorry dat het zo lang duurt maar ik woon niet dicht bij de menege en ik kan e rook niet even heen gaan...

Hey joh, ik ben al onwijs blij met de moeite die je wil doen! Ik ben geduldig. ;)

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 18:00

XD

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 13:47

Hey,

Die appaloosa die daar stond is weg, en volgens zeggen is hij ingeslapen....
Maar waarschijnlijk was hij het niet...
Sorry!
Suc6 met zoeken!!

xx

sammyjesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 11:28

hallo allemaal,

ik ben samantha van schijndel
de ouwe eigenaar van lady ik ben blij om te zien dat er met man en macht word gezocht naar mijn ouwe maatje, ik hoop nog steeds dat iemand haar nog vind, ik wil graag weten hoe het met haar is en of ze het goed heeft. wil de persoon die weet waar ze staat het alsjeblieft laten weten.

groetjes fam van schijndel

SvenjaLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:25

Hoi ik weet het is nu mischien een beetje laat, ik bedoel twee jaar later. Maar ik kan je zeker verder helpen Lady is mijn pony(al 3jaar) ze is nu 15jaar jong. Ik vind het echt heel leuk dat jij het veulen van mijn pony hebt. Met Lady gaat het trouwens goed. Ik hoop dat je snel antwoord x svenja

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 11:10

Echt waar!?!? Wat leuk om te horen! Weet je zeker dat het de Lady is die ik zoek? Heb je foto's?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 11:42

wow na 2 jaar! Hopelijk is het de pony die je zoekt! dit geeft andere dan ook weer hoop hun paardjes te vinden als je maar geduld heb :D

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 11:48

Wauw wat gaaf zo na twee jaar ineens deze reactie!
Ik duim met je mee dat het inderdaad dezelfde Lady is! :j

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 11:55

Ja, echt leuk! En dus helemaal niet 'te laat', want beter laat dan nooit. Als het haar echt is en het gaat idd goed, dan zal de oude eigenaar dat ook onwijs leuk vinden om te horen.

SvenjaLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:51

Ik heb nu even geen foto maar ik weet heeeeel zeker dat het Mijn Lady is, ze heeft ook een veulen gehad en ze heet ook in het echt woldhoeve's Lady, en ik weet gewoon zeker dat het mijn Lady is op de foto's. Ze is trouwens 1.40. Ik rij haar nu niet meer western( want dat kan ik niet XD) maar dresuur en springen(kan ze heel goed) en gewoon lekker naar buiten je kunt gewoon alles met haar. En hoe gaat het met Bleu? Wie is eigenlijk de vader van hem? En hoe oud is hij nu? Waar woon je eigenlijk? Sorry voor al die vragen maar ben gewoon heel benieuwd! Als ik tijd heb stuur ik wel effe foto's naar jou, waar heb je eigenlijk die foto's van Lady vandaan? Xxxsvenja+LADY

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 12:22

Je hebt pb! ;-)

(Omdat je vrij nieuw op Bokt ben: linksboven onder het logo van Bokt, vindt je een link naar je persoonlijke berichten.)