[PG] New Forest ruin Orchid's Insley

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

[PG] New Forest ruin Orchid's Insley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 11:20

Ik zag via Google op internet dat onze vroegere pony, die wij 4 jaar gehad hebben en die onze zoon heeft ingereden, inmiddels weer verkocht is naar een ander meisje dan aan wie wij hem verkocht hebben. Logisch, want kinderen groeien nou eenmaal uit hun pony's ;)
Nou weet ik wel wie hem start, een meisje genaamd Anne Wil Kroon en zij start bij ponyclub Giessenburght maar ik kan zowel van haar als van die ponyclub nergens een emailadres o.i.d. vinden. Ik zou het heel leuk vinden om te horen hoe het met hem gaat want wij hebben altijd heel veel plezier van en met hem gehad! Dus als iemand hem of zijn nieuwe amazone kent zou ik het leuk vinden om iets te horen!
Het gaat om Orchid's Insley, een new forest d-pony met papieren, vader is Marnehoeve's Everest en hij is nu, denk ik, 11 jaar oud. Hij is bruin met alleen een bles.

Afbeelding

Hier zie je hem met zijn bijrijdster op een van zijn eerste concoursen in Overloon

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:29

Volgens mij staat dit topic nu lang genoeg om een keer omhoog gezet te worden! Weet niemand iets?

Suuk

Re: [PG] New Forest ruin Orchid's Insley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:33

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 01:56

JollyJumper schreef:
Volgens mij staat dit topic nu lang genoeg om een keer omhoog gezet te worden! Weet niemand iets?

Je mag idd iedere maand het topic omhoog schoppen.

Heb je wat aan de reactie van Suuk?
Anders succes met je zoektocht verder

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:31

wie is de moeder van insley?

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 16:26

Oei, daar vraag je me wat. Ik weet wel dat het een merrie is van Waterhof's Pretendent. En ze komt van de paardenmelkerij in Zeeland en had dezelfde kleur als Insley. Maar haar naam weet ik niet meer...

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:53

Hij staat hier in de buurt. Heb pas wedstrijd tegen 'm gereden. Hij liep supermooi, volgens mij ging het dus TOP met hem. Maar voor de rest ken ik Anne Wil niet dus ik kan je ook niet verder helpen. Als ik haar een tegenkom op wedstrijd zal ik even voor je informeren :D en miss haar e-mailadres vragen ofzo, dat je haar even kan mailen. ;)

herminemanon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 13:39

heey
ik ben de vriendin van Anne-Wil.
Haar pony Insley staat bij ons thuis.
Het gaat erg goed met hem.
Hij loop nu L2 met 7 winst. ze is hem nu door aan het trainen voor de M, dus ze rijd even geen wedstrijden. Ze wilt ook met wedstrijden springen beginnen.
haar emailadres is: anne-wil_dieren@hotmail.nl

Groetjes Hermine

amberkyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:12

heeei,
Ik ken anne-wil!
Wij hebben haar ontmoet in spanje, ze kan echt heel goed rijden!
Ze is echt helemaal verliefd op insley en het gaat heel goed ze gaat nu M rijden en B springen.
In de herfstvakantie gaan we naar spanje op ponykamp op een manege niet met onze eigen pony's hoor :P
Haar e-mail is anne-wil_dieren@hotmail.com dan kun je haar mailen !