[PG] 12-jarige zwarte D-pony ruin Figaro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovesFigaro

[PG] 12-jarige zwarte D-pony ruin Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 21:28

Hai!
Op 3 April is mijn verzorgpony verkocht. Het is een zwarte D-pony met een kleine bles en 2 witte achtervoetjes. Ik mis hem heel erg dus ik hoop dat ik hem nog een keer kan zien!
Hij stond op manege de Brammelhoeve in Haaksbergen en is later verkocht naar iemand in Rekken, zijn naam is toen veranderd in Heartbreaker, hoorde ik van iemand.
Weet iemand waar deze pony is? Ik zou het heel fijn vinden om hem nog een keer te zien!
< dat is een filmpje van de pony die ik bedoel! Alvast bedankt! Ik weet niet precies hoe oud Figaro is, maar volgens mij 12 of nu misschien al wel 13! Maar als jij een pony kent die precies is als de pony in het filmpje met een andere leeftijd kan het hem ook zijn!
mvg. Lotte!

P.S. voor foto's kun je ook op mijn hyves kijken: http://www.lottevanderbrug.hyves.nl!

BullyCotton

Re: [PG] 12-jarige zwarte D-pony ruin Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:28

ik kende figaro ook een beetje, heb zelf een paard, woon in de buurt en had wel eens gehoord van figaro, ben daar ook wel eens geweest op open dagen, heel veel sterkte en veel succes met je zoektocht, heb even op internet gezocht maar kon niets vinden... had hij nog een andere naam op zijn paspoort en chipnummer etc. ? kun je niet vragen aan Henk waar hij heen is??

oliverbritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 18:26

Komt me bekent voor zeker op de brammelhoeve gezien maar volgens mij ook op wedstrijd weet niet zeker
ik hou het in de gaten;)

lovesFigaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 10:26

bedankt , ik zal het proberen!
okee dankje dat je het in de gaten houd (L)