Dit weekend was er hier in de buurt een wedstrijd (2daags) waar ik aan mee heb gedaan (beide dagen). Op zaterdag mocht ik een 2de en 3de prijs ophalen, maar omdat de laatste starter in de L 3 uur na mij moest, hebben we daar niet opgewacht. Ik heb toen netjes bij het secretariaat gemeld (erg nadrukkelijk, hou er nooit van als mensen niet bij prijsuitreikingen komen opdagen) dat ik weg moest, maar dat ik de prijzen de volgende dag, dus zondag, zou ophalen (de wedstrijd was immers nog gaande, dus dat was geen probleem).
De volgende dag liep ik naar het secretariaat, andere paard in de trailer, en daar wisten ze me te vertellen dat mijn prijzen al waren vergeven! Ik dacht oh, dat zal mijn lesgeefster wel hebben gedaan, die zou ik die dag ook nog zien (moest zelf ook nog rijden). Lesgeefster op haar beurt wist me alleen te vertellen dat zij ze niet had, maar er was nog wel 1 prijs voor haar achtergebleven. Toen dacht ik, 1 van de parcoursbouwers ken ik, die heeft het vast gedaan. Maar die had het ook niet! Vrouwtje waar ik tegen moest, secretariaat van een andere vereniging, was 2de in mijn 2de ring, had ze ook al niet! Alle mogelijke personen hadden ze niet.
Nou is dus mijn vraag, zou het secretariaat iets kunnen hebben verwisseld? Dat mijn prijzen aan een wild vreemd iemand waren gegeven? Ik zie ze er niet echt voor aan om mijn prijzen zelf te houden, maar ondertussen zeg ik nooit nooit..
Iemand een idee wat ik kan doen? Heb alle mogelijke personen al gesproken en de vereniging heb ik al gemaild. Als het nou om een klein bedrag ging, 12 euro of zo, dan maakte het mij niet gek veel uit. Maar het is 50 euro...