trektocht zelf maken, tips....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melanie81

trektocht zelf maken, tips....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 08:10

een vriendin en ik zijn van plan om een trektocht te gaan maken met onze paarden. wanneer weten we nog niet precies want alles moet natuurlijk goed geregeld worden. ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en die met mij willen delen. misschien nog tips over dingen die wij misschien vergeten zijn. dus alles is welkom.
we willen vertrekken vanuit harlingen en dan richting gaasterland. dus als iemand hier toevallig leest en weet waar we eventueel onze paarden kunnen stallen tussendoor en een slaapplek horen wij het ook graag.
alvast om vooroordelen te voorkomen: we zijn 29 en 27 dus weten waar we mee bezig zijn.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 10:42

Auks

Re: trektocht zelf maken, tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 23:51

in gaasterland weet ik wel een plaatsje voor je paardje, ook is er wel slaapplaats te verzinnen, er is een camping tegenover namerlijk, nemen jullie een tent mee?
anders logies en ontbijt? www.dobbetun.nl

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 23:52

moet even zeggen logies en ontbijt is niet in de buurt bij de plek waar ik weet dat je je paardje kunt neerzetten, al is daar vast ook wel iets te verzinnen.
ach wil je meer weten pb me maar, of wellicht hebben jullie alles al voor elkaar

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:02

Auks schreef:
in gaasterland weet ik wel een plaatsje voor je paardje, ook is er wel slaapplaats te verzinnen, er is een camping tegenover namerlijk, nemen jullie een tent mee?
anders logies en ontbijt? http://www.dobbetun.nl

hhhmm, die gaat even in de adressenlijst voor de plannen van 2011; rondje IJsselmeer.........

Heb je een site o.i.d van die plek in Gaasterland? Mag per PB.

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:06

ik denk dat de site dan niet meer bestaat. dus noteer dan even de contactgegevens. de site is van mijn moeder. logies en ontbijt blijft wel gewoon hoor alleen deze site is van mijn moeder haar oude woning, er komt wellicht nog een nieuwe site, maar voorlopig doen we het ff zo ;-)

melanie81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 19:10

heb idd nog wel wat adressen nodig, het is ook pas iets voor volgend jaar