Ik heb vandaag minstens de tweede prijs gewonnen, misschien de eerste, ik moet nog van één ander meisje de punten weten. Maar ik had totaal niet verwacht dat ik prijs zou hebben, dus we hebben niet op de prijsuitreiking gewacht.
Als je je prijs niet ophaalt vervald die aan de vereniging.
Als een vereninging aardig is kun je even mailen en vragen of ze hem achterhouden voor je. Maar ik ken er zat die dat niet doen Had je maar moeten wachten vinden ze.
spottedponie
Geplaatst: 18-07-10 17:57
Die ben je dan kwijt...
Je moet aanwezig zijn bij de prijsuitreiking... (Hier word nog wel eens goed gevonden dat iemand anders van je vereniging je prijs afhaalt maar niet altijd)
pres
Geplaatst: 18-07-10 17:59
Dat ligt een beetje aan de organisatie. Hier is het meestal zo dat als je hem niet bij de prijsuitreiking in ontvangst neemt of op zijn minst diezelfde dag nog op het secretariaat ophaalt hij vervalt aan de organisatie.
Soms zijn ze coulant en kun je na een belletje alsnog wel je prijs ophalen.
Grooming_Mom
Geplaatst: 18-07-10 18:05
zelf aanwezig zijn anders zal de prijs eigendom blijven van de vereniging inderdaad . Tis ook wel zo gezellig om gewoon te wachten voor de prijs uitreiking
Ik ben er ook zowat nooit bij de prijsuitrijking. Maar ik bel dan nog en dan haal ik het zowieso nog even op. Idd dat is wel heel aardig. Gefeliciteerd!
Bij mijn vereniging leggen ze hem achter de bar of iemand anders kan hem voor je meenemen. Vind het echt aardig van die vereniging!;)
knaasje
Geplaatst: 30-07-10 22:15
Ik ben er ook niet altijd, dan vraag ik het altijd. Een keer had ik 2 prijzen die ze achter zou houden, deze heeft ze voor zichzelf achter gehouden en ik kon ze op mijn buik schrijven.
Ik vind het ten opzichte van de jury en de organiserende vereniging niet netjes om niet bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn!
In elk geval, 9 van de 10 keer heb je dan gewoon pech en krijg je je prijs niet. Kan je in het vervolg niet aan iemand anders vragen je prijs op te halen?