Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nee hoor, geintje, misschien de manen ook zo kort mogelijk houden, dan wordt het knotje ook minder dik (heb je minder dubbel te vouwen). Je kan ze ook helemaal afscheren, zoals bij polopaarden, maar daar moet je wel van houden. LuvdaTossa schreef:De knoetjes zitten echt al tegen elkaar aan...... En met de uitdunschaar krijg je van die toefjes eruit.....errug lelijk. Ik heb het al geprobeerd. Of ik moet haar hals verlengen... zodat er meer vlechtjes op kunnen...........
LuvdaTossa schreef:De knoetjes zitten echt al tegen elkaar aan...... En met de uitdunschaar krijg je van die toefjes eruit.....errug lelijk. Ik heb het al geprobeerd. Of ik moet haar hals verlengen... zodat er meer vlechtjes op kunnen...........
Uitdunnen is het beste, mijn paard heeft dikke manenkam in het midden en daar terk ik de manen korter als achter de oren en op de schoft. Manonnie schreef:Als ik jou was zou ik voornamelijk aan de onderkant van de manen (dat wat je niet ziet met invlechten) uitdunnen, zodat je aan de bovenkant geen korte 'jonge' haartjes krijgt. Verder absoluut niet met draad invlechten, want daardoor lijkt het nog meer. Lekker strak met elastiekjes is het beste. En verder... misschien moet hij z'n wilde haren nog kwijtraken??