Ik weet dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is, maar toch wil ik graag een poging doen!
In 1997 hebben wij een kwpn ruin gekocht, Norbert, nakomeling van Jacardo. Wij hebben uiteindelijk zijn naam veranderd in Nathan. Een vrij groot donkerbruin paard met een stokmaat van rond de 1.70. Rond 1999/2000 hebben wij hem verkocht aan een mevrouw uit Rotterdam of Bergschenhoek. Ik weet dat zij vervolgens met Nathan bij Horsepower in Zeewolde is gaan staan, waar ik hem ook opgezocht heb. Dat is eigenlijk het laatste wat ik van Nathan weet.
Is er iemand die toevallig iets van Nathan weet, hoe sumier mijn informatie ook is. Ik ben erg benieuwd hoe het met Nathan gaat.
Bedankt voor de link. Echter ben ik al te weten gekomen dat Nathan in 2003/2004 is doorverkocht en dus niet meer bij Horse Power staat.
YoeriTinker
Geplaatst: 05-05-13 19:24
Hoi, voor het geval dat je dit ooit nog gaat lezen... Nathan is van mij geweest en ik kan alles over hem vertellen wat je wilt. Helaas hebben wij hem een paar jaar geleden ook weer verkocht, en kan ik vertellen dat hij overleden is.
YoeriTinker
Geplaatst: 22-09-13 10:20
Dit is hem dan, de foto's zijn bij mij thuis gemaakt, lang geleden..
Dit was ik als klein meisje op hem..
ThePast03
Geplaatst: 22-09-13 16:14
Omdat duidelijk is wat er met het paard gebeurd is hier een slotje.