ja... ik heb eerder al een topic gepost, maar die werd gedelete wegens niet voldoen aan de eisen.
echter lag toen de hele situatie zo gevoelig, dat ik besloten heb geen topic meer aan te maken.
net kwam ik fotos van mijn liefde tegen.. en begon het ineens intens te kriebelen.
ik zou dus heel erg graag willen weten hoe het met haar gaat..
bij deze het topic van enkele jaren geleden :
Liiszle schreef:Ik ben op zoek naar haflinger merrie Amy.
ze is verkocht rond 10-09-07 vanuit IJsselstein richting gouda, naar mensen die er mee wilden mennen geloof ik.
ze stond op een partuculiere stal, met een stel andere paarden en pony's.
Amy was van een ouder echtpaar (60+) die haar verkochten omdat ze geld nodig hadden voor een auto.
vader: Alfred van braakzicht
Moeder: Linda ( die op de zelfde stal stond)
Amy heeft een Lichte voskleur, en heeft halflange wit/blonde manen
een héle volle mooie staart die minstens net zo wit/blond is
in de zomer heeft ze appeltjes, en in de winter een donkerdere teddy vacht.
ze heeft lichte benen, en links voor en achter witte hoeven, de andere 2 zijn licht/donker gestreept.
ze heeft een druipkol, en een klein wit streepje (een héle smalle bles) vlak daar onder.
Amy was toen ze verkocht werd rond de 1.42, en zal iets uitgroeien tot ong 1.45.
toen ze verkocht werd was ze 3.5, ze is geloof ik van 30-06-04 (als ik het goed heb)
Amy is heel aanhankelijk, maar eten gaat voor alles.
ze is vrij lomp, en kijkt niet altijd even goed uit. maar als ze voor je gaat, gaat ze volledig voor je.
ze was licht ingereden bij mij, kon rustig op haar gaan zitten, en haar rond sturen. de hulpen kende ze nog niet erg goed.
longeren ging ook vrij aardig, comando's zaten er vrij goed in. ze reageerde amper op de zweep.
veel aanleg voor springen (dit heb ik alleen los gedaan)
Amy was mijn lust en mijn leven, helaas is ze ineens zonder enkele aankondiging of overleg verkocht.
ik weet alleen dat ze richting gouda is geggaan, meer niet, en meer willlen de mensen mij ook niet vertellen.
ik ben érg benieuwd hoe het met haar gaat. want ik mis haar nog iedere dag.
voor meer vragen of informatie kan er altijd ge PM't worden.
hier enkele foto's van haar.
stand foto
http://i57.photobucket.com/albums/g231/ ... roten7.jpg
hoofd
http://i57.photobucket.com/albums/g231/ ... G_1106.jpg
Favo bezigheid, spelen met de bal
voorkant