Passen, passen, passen... Ik zweer bij een RS, maar de ander vindt de Air-O-Wear helemaal geweldig!
Annne
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-10 16:05
Mootje schreef:
Passen, passen, passen... Ik zweer bij een RS, maar de ander vindt de Air-O-Wear helemaal geweldig!
tja, dat is juist lastig.. die dingen moet je vaak bestellen omdat ze die niet op voorraad in de buurt hebben..
Anoniem
Geplaatst: 14-07-10 16:07
Ik ben ook van de RS, Maar dat komt omdat ik de Air o wear veelste duur vind.. Dus die heb ik ook nooit aan gehad.
Maar over de RS ben ik super tevrede! En als je besluit die te kopen. Weet ik nog een fijne site in de UK waar je ze kunt bestellen. Scheelde mij vorig jaar ong. 80 euro incl. Verzenden
Edit: Ik had een andere BP in gedachten bij de Airowear. Maar daar heb ik dus ook geen ervaring mee
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-10 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Mootje
Geplaatst: 14-07-10 16:08
Ga eens langs op een SGW wedstrijd. Meestal staat hier of canter-equipment of eventingshop.com. Als je één van hen even emailt, willen ze je vast helpen
Bij Letty in Veenendaal hebben ze beide modellen/merken. Ik heb ze daar aangepast, en ben qua pasvorm gevallen voor de Outlyne. Wat een geweldig ding om aan te hebben. De RS vond ik echt niet prettig zitten!
Ik heb zelf de racesafe, ben er super blij mee! Dat ding zit heerlijk, heb er helemaal geen last van. Zelf heb ik er eerst 1 bij de paardendrogist besteld, gepast en terug gestuurd. Daarna heb ik er een in Engeland besteld.
Ik zou idd eens langs een SGW wedstrijd gaat. Meestal staan daar wel eventingshops als Canter of Eventingshop.nl. Beiden zitten ook op bokt en soms willen ze nog wel eens wat opsturen.
Ik heb zelf de race safe en ben er echt blij mee! Voel hem helemaal niet.. Maar ga idd keer naar SGW wedstrijd of ruitershop in de buurt die ze hebben en pas het. Dan weet je het het beste.
ben vandaag wezen passen bij een oefencross.. daar vertelde ze mij dat als je de racesafe goed past deze misschien iets lekkerder zit. Maar dat die in minder mate aanpasbaar is. Ik zit tussen een S en M in, dus dat schiet niet op.. helaas want vond hem wel erg lekker zitten. Airowear zit ook fijn en lijkt me iets robuster qua materiaal.. ga dus voor de airowear heb ik besloten maar bedankt voor jullie tips en meningen