Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mootje schreef:Ik heb ook een hardhouten vloer met hierbovenop een losse rubberen mat. Hiervoor een gietvloer gehad, maar dat nooit meer!
Ikke, waarom autolak en geen jachtlak?
Ibbel schreef:Is het een echte trailerleverancier die je dit advies geeft of 'zomaar' een (aanhangwagen-)bedrijf? In dat laatste geval zou ik hun advies lekker naast me neerleggen, en in het eerste geval zou ik eerst nog eens met een andere trailerexpert gaan praten... Ik blijf het nl een 'raar' advies vinden. Ook dat ze hardhout zeggen, ipv watervast betonplex.
Het is loodzwaar en te groot om heb over 1 v.d. stangen te leggen (1,5 paards) Toevallig heb ik mijn trailer v.d. week weg gebracht naar een trailerzaak voor een onderhoudsbeurt. Zij adviseren toch om er een gietvloer in te leggen omdat de toplaag beschadigd is en zodoende, mocht het paard plassen etc. Echt in de vloer trekt. Met een gietvloer kan dat niet. De levensduur voor zo'n vloer is 10 jaar. 
manex schreef:Ik denk dat we er uit zijn. We gaan de vloer vervangen door een dikke watervaste plaat. Daar komt een polyesterlaag overheen en daar weer een rubber mat overheen (weet nog niet of dat een vaste of losse mat wordt).
Mochten er dan scheurtjes in de mat komen, dan is het hout in ieder geval extra beschermt.