Ben op zoek naar een cap, laarzen en rijbroek voor mijn zoontje (maat 22 schoenen en 86 kledingmaat, hoofdomtrek zo'n 48 cm). Waar kan ik dit vinden?
Bij het drunens ruiterhuis heb ik laatst hele kleine maatjes gezien.Waren jophurs en rijbroekjes geloof ik
Epplejeck heeft dat geloof ik ook. In ieder geval vanaf maatje 92, met een beetje vouwen moet dat kunnen
In de maatjes is er vaak al genoeg leuks te vinden.2 merken die wij verkopen hebben ook zulke kleine rijbroekjes, caps, enz.
Meeste dingen die ik tot nu toe heb gezien zijn nog veel te groot en veel is nogal meisjesachtig, zoals caps (die vaak ook nog te groot zijn). Maar zie hier al een paar bruikbare tips, dankjulliewel!
Ik heb nog wel van alles liggen , zelfs wit wedstrijdbroekje maat 86.en een wedstrijdjasje ook nog , heb ik laten maken .Als je wil , wil ik wel even zoeken boven ?
wedstrijdkleren zoek ik niet echt, meer iets in grijs, (donker)blauw, bruin of zwart, maar bedankt voor het aanbod gaapje!
uummm maat 86, dan zijn ze 1,5 of zo??(mijn meiske heeft maat 80 en is 11 maand)is dat niet wat vroeg om te paardrijden i.v.m heupjes ?
Hij is 2, en het is af en toe, alleen een beetje stappen op een shet, echt rijden zo ver zijn we idd nog lang niet! Maar het is ook wel handig dat ie bij de paarden niet in zijn gewone kleren rondloopt.