iemand ervaring met de eczeemdeken van epplejack?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nikitabanana

iemand ervaring met de eczeemdeken van epplejack?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 09:05

goedendag! hoop dat het hier goed staat... :o
mijn paard heeft (waarschijnlijk) zomereczeem, nu zag ik bij epplejack een mooie eczeemdeken, maar wou even de ervaringen weten van mensen die die deken ook gebruiken voor hun paard? of het een goede is? of juist niet?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: iemand ervaring met de eczeemdeken van epplejack?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:21

Ik verplaats dit topic van MD naar SV.

maringe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 20:14

Ik heb nu mijn eczeemdeken van ej voor het 2e seizoen op mijn haflinger liggen. Hij bevalt me goed. Nu beginnen de elastieken uit te lubberen, waardoor hij minder goed blijft liggen en over haar billen naar beden glijdt. Ga nu proberen om de elastiek in het hals gedeelte aan te passen. Vorig jaar lag de deken altijd goed ook na het rollen in de wei. De deken is snel droog na een regen buitje. De deken is ook ruim verstelbaar. De weide maatjes van mijn pony zijn gelukkig niet baldadig met mijn deken,waardoor hij stuk zou kunnen gaan.(door aan de deken te trekken of te bijten).

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 20:18

Ik heb voor mijn haff en shet allebei Pagony en EJ. Bij mijn shet bevalt de EJ beter, maar bij mijn haff... Is de EJ deken na nog geen 4 weken al bijna doormidden. Misschien ook wel gewoon domme pech.
We maken de gaatjes wel weer dicht en lappen de deken op. Heb weinig trek in elke seizoen 1/2 of zelfs meer dekens kopen.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 16:07

oke bedankt voor de reacties *D