weet iemand iets waarmee je goed glittertjes op je cap of aan de rand van je wedstrijd jasje kunt plakken? soms zie ik mensen met glitters op de rand van het jasje en cap maar weet echt niet hoe ze die erop krijgen, en daarvoor een nieuw jasje kopen vind ik wel duur.
Zijn dat niet gewoon van die plakstikkers? Die heeft een vriendin vriendin van mij,blijven alleen niet zo lang zitten.Je hebt ook glitters die je erop moet strijken,verder zelf geen ervaring mee maar mij lijkt dat die beter blijven zitten.
Je kunt dit inderdaad heel goed met hotfix doen. Mocht je meer informatie willen kun je mij een PB sturen.
TheFreak
Geplaatst: 14-07-10 22:37
Ik had op mijn vorige cap swarovski's geplakt, gewoon met secondelijm. In het jaar dat ik die cap had maar 1 steentje afgegaan toen ik gevallen was, voorderest dus super blijven zitten. Ik had bij een GPA speed-air de steentjes om dat ding in het midden trouwens.
Gipsylover
Geplaatst: 15-07-10 09:13
Hotfix of je kunt proberen het erop te lijmen, maar dat gaat er geloof ik sneller af.
ik vind het gwn mooi, Mijn plastron heeft dat ook.
ik heb een plastron die niemand heeft,(heb tenminste nog niemand gezien die hem heeft) mijn plastron is namelijk lichtblauw met glitters(allee het middenvlak de restis wit)