Manege lisidina !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicolrocket

Manege lisidina !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 21:45

Heaaai =]

ik en een vriendin gaan 19 Juli een week op ponykamp bij manege lisidina ( vroeger lisduna )
we zijn er nog nooit geweest.
hebben julie mischien ervaringen emt deze manege
en welke paarden en pony's t leukst zijn , en wat je er allemaal gaat doen
graag reactiess ;)

Xxxx

paarden1pony

Re: Manege lisidina !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:58

ik ben er nog niet gewwest maar weet je de site van de manege?

Zwerfkei

Re: Manege lisidina !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:01

Heb er weleens gereden, strandrit. Tsja wat zal ik zeggen.. Het is niet supernetjes en schoon, of het er heel veilig is en professioneel betwijfel ik ook!

Er staat een Fjord; Bertus en die is heel snel en leuk tijdens de strandritten. Hangt wel een verkeerd en te scherp bit in, daardoor heeft hij zn hoofd vaak in de lucht als de ruiter contact maakt..

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:24

Zwerfkei schreef:
Heb er weleens gereden, strandrit. Tsja wat zal ik zeggen.. Het is niet supernetjes en schoon, of het er heel veilig is en professioneel betwijfel ik ook!

Er staat een Fjord; Bertus en die is heel snel en leuk tijdens de strandritten. Hangt wel een verkeerd en te scherp bit in, daardoor heeft hij zn hoofd vaak in de lucht als de ruiter contact maakt..

Ondertussen is deze manege al ruim een jaar in andere handen, ze doen hun best om de puinhoop van voorheen op te ruimen, er zijn mooie nieuw buitenboxen bij gekomen en de bar is heel mooi geworden, hoe het zal zijn om op kamp te zijn of te rijden, geen idee, maar de wil is er en de locatie is super..

paarden1pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:17

waar staat ponykampen? enhoevvel kost het