Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Johanna59 schreef:Nooit spelen met je pony!!
Zeker niet in het weiland. Dat wordt van kwaad tot erger.
En zie ik nu prikkeldraad op je profiel foto's??
Als je pony jou gewoon als leider ziet en er is geen dominantieprobleem, dan kun je gewoon 'spelen' met je pony.Johanna59 schreef:Nooit spelen met je pony!!
Zeker niet in het weiland. Dat wordt van kwaad tot erger.
En zie ik nu prikkeldraad op je profiel foto's??
das wel schattig hihi.
) en dat bijten moet je hem wel afleren ja;) toen 1 van mijn paarden me een keer beet toen heeft die wel een tik gehad..
(niet dat het dierenmishandeling was) en toen poosje terug deed die het weer toen zij ik heel hard NEE en toen schrok die wel even van owh dit mag niet,, en toen kwam die me weer knuffelen,, dus gewoon even streng zijn! dan lukt het vast wel! Irmy schreef:Jawel, ik pak hem ook goed aan.
Er is nog een probleem, Pipo valt me aan als ik hem (ook al is het zachtjes) aantik met de zweep. Hij wordt woest en komt echt op me afstormen. Ik vind het gewoon heel moeilijk om dat af te leren.
dat is toch een logische normale vraag?Millanka schreef:Hoe bedoel je, hoe bedoel je nog een hengstdat is toch een logische normale vraag?
Is er een specifieke reden waarom hij nog niet geruind is?

_Tara_ schreef:Dat is ook niet fijn voor die pony he, dat 'ie alleen staat. Kan best zijn dat 'ie met een pony erbij al een stuk makkelijker in de omgang zou zijn.
)