medisch inlegvel en wedstrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amen

medisch inlegvel en wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 16:38

ik ehb bij mijn paard een los medisch inlegvel maar deze niet ingevuld?

Ik vraag me af als ik nu weer ga starten of dit vel dan ingevuld meot zijn ja of nee?

wie t weet mag t zeggen.. :D

EllyC

Re: medisch inlegvel en wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:10

als je hierop niet aangeeft of het paard wel of niet voor menselijke consumptie is dan gaat men ervan uit dat dat wel het geval is en moet je officieel dus alle van belang zijnde medicijnen hierop laten registreren.

Als je invult dat het paard niet voor menselijke consumptie geschikt is dan kan dit nooit meer gewijzigd worden.

amen

Re: medisch inlegvel en wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 18:21

OK thanks....ik ga invullen dat ze niet geschikt is voor menselijke consumptie. Ze blijft tot haar dood bij mij en wil niet dat ze geslacht word...

maar ga missch nog wel even startkaart aanvragen deze zomer...

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:26

In principe wordt er alleen ingevuld dat het paard niet voor menselijke consumptie geschikt is als het medicijnen heeft gehad waardoor dat zo is. Anders kun je het gewoon leeg laten. De eigenaar van het paard heeft de keus als het paard (moet komen te) overlijd(en), het is niet zo dat als je het niet invuld het paard automatisch naar de slager moet.

Ik heb er bij 1 ingevuld staan dat hij niet geschikt is voor menselijke consumptie doordat zij vorig jaar Buut heeft gehad. Bij de andere 3 is het vel gewoon leeg. Ik weet niet zeker dat ik de laatste eigenaar zal zijn en hou die keus daarom open.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 23:57

Reeds diverse topics over geweest, hierbij een slotje.