Speld voor officials

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Speld voor officials

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:30

Ik heb blijkbaar de aankondiging een beetje gemist, maar ik had vandaag ineens een speld in de bus voor officials, met het verzoek deze te dragen als je in functie bent.. Is dit nou zo summier aangegeven of ben ik nou zo blind? Gaat dit werken denken jullie? Vind het nogal een klein speldje en vraag me af of iemand het ziet..

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:47

Kleiner kon echt niet. Met als enige voordeel dat het niet gatmakend aan je kleding gaat hangen maar of we daardoor herkenbaarder worden?!?
Ik vind het ook een gemiste kans dat er niet op staat wat voor official je bent (maar gezien de grootte hadden ze dit toch niet kunnen lezen zonder in mijn persoonlijke zone te komen. :D )

Mizoan

Re: Speld voor officials

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:50

Ik had hem ook in de bus vandaag.
Vind hem klein, lelijk en ga hem zeker niet opspelden *D
Ga fff creatief doen en kijken of ik de speld aan een lange ketting kan maken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:14

miep1979 schreef:
Ik had hem ook in de bus vandaag.
Vind hem klein, lelijk en ga hem zeker niet opspelden *D
Ga fff creatief doen en kijken of ik de speld aan een lange ketting kan maken.

Wat raar dat ze dat ding zo klein maken...
Het is toch bedoeld om herkend te worden als official??

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:21

Afgelopen kampioenschappen in Zuid Holland hadden ze een kaartje om op je kleding te spelden. Formaat was ongeveer een visitekaartje. Die waren erg duidelijk, maar dit is amper zichtbaar ben ik bang.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:05

jury schreef:
Kleiner kon echt niet. Met als enige voordeel dat het niet gatmakend aan je kleding gaat hangen maar of we daardoor herkenbaarder worden?!?
Ik vind het ook een gemiste kans dat er niet op staat wat voor official je bent (maar gezien de grootte hadden ze dit toch niet kunnen lezen zonder in mijn persoonlijke zone te komen. :D )

Niet gatmakend? Volgens mij komt er wel degelijk een gat in je kleding, heb het even geprobeerd, valt trouwens ook bijna niet op.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:08

Ik hang 'm in m'n linker oor! :D

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:17

Ja daar zat ik idd ook al aan te denken haha

Off topic: heb je net ff bericht op Hyves gestuurd!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 23:27

Wat een inie minie ding zeg! Snap het idee erachter wel maar denk dat dit dingetje niet echt indruk maakt.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:54

Het is inderdaad echt een klein speltje. Heb hem gisteren ook in de bus gekregen. Voor de herkenbaarheid gaat het niet werken vrees ik. Dan moeten de deelnemers wel héél dicht bij komen. Als ze nou echt wat aan de herkenbaarheid hadden willen doen dan hadden ze toch beter een badge of iets kunnen sturen.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:00

Denk dat mn fluogele hesje (met koeienletters JURY voor en achterop) bij de (m)endurance herkenbaarder is :D

Afbeelding
Juryteam Mendurance Renkum. Valt toch meer op dan zo'n speldje denk ik :D

Afbeelding
Veterinairen fluogroen en organisatiemedewerkers fluo oranje (en bij internationaal Stewarts blauw)

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 17:17

En hoe ga je hem bewaren, die ben je toch zo kwijt!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:01

Heeft iemand voor mij het e-mail adres van de KNHS/Paard en Sport waar ik een ingezonden brief naar toe kan sturen? Ik heb er al eentje klaar....
Ik heb alleen geen P&S meer liggen waarin ik het na kan zoeken.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:09

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 19:42

jury schreef:
e mail paardensport@bcm.nl
Redactie Paardensport
PB 3040
3850 CA ERMELO

Thanx! Is dat van BCM?
Ik dacht dat het een KNHS adres was? @knhs.nl ofzo

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 19:53

redactie en uitgeverij zit bij bcm
aders kom je gewoon bij de gegevens die ook op www.knhs.nl staan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 20:44

jury schreef:
redactie en uitgeverij zit bij bcm
aders kom je gewoon bij de gegevens die ook op http://www.knhs.nl staan.

Maar wordt dit e-mail adres ook vermeld in de Paard en Sport bij die ingezonden brieven??

Ik denk dat het beter is om naar het blad van de KNHS te sturen dan naar de Paardenkrant ofzo.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:15

staat nergens vermeld waar je ingezonden brieven heen kan sturen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 07:54

Ik heb gisteren mijn speld gedragen, geen kip die het zag.
Was het vergeten en met boodschappen doen kwam ik mijn collega tegen, die moest echt dichtbij staan en knijpen om te kijken wat het was :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:22

Heb hem ingezonden.

Na een blik op de kalender te hebben geworpen en mezelf ervan te hebben overtuigd dat het echt geen 1 april was, barstte ik in lachen uit. Het was een lach die tussen ongeloof en verontwaardiging inzat.
Het was groots aangekondigd; Officials zouden voortaan herkenbaar moeten zijn op evenementen. Op deze manier zou de fairplay en het paardenwelzijn beter kunnen worden gewaarborgd. Er zou een echte ‘Officialpin’ komen! Top! Wat een goed idee! Zo hoefden deelnemers ook niet meer te gokken aan de hand van de kleding wie de jury zou kunnen zijn. Na het zien van de afbeeldingen in de paardenmedia was ik overtuigd: Dit is echt een goede zet van de KNHS, hadden ze jaren eerder moeten doen!
Vandaag kreeg ik dan eindelijk de envelop met de grootte van een halve A4 in de brievenbus. “Oh leuk!”, dacht ik. Toen ik de bijvoegde brief gelezen had, vroeg ik me al af of de Officialpin per abuis misschien vergeten was in de envelop. Ik keek nogmaals en nogmaals en hield uiteindelijk gefrustreerd de envelop op zijn kop en begon te schudden. Ja! Daar viel uiteindelijk een piepklein dingetje in mijn hand. Niet groter dan een ouderwets dubbeltje. Ik heb er eerst 5 minuten gefascineerd naar staan staren om vervolgens een vergrootglas te pakken, de letters: ‘KNHS Official’ te lezen om uiteindelijk naar de kalender te rennen en in eerdergenoemd lachsalvo uit te barsten.
KNHS: Wat een gemiste kans. De inzet was om de herkenbaarheid van Officials te vergroten en daarmee een bijdrage te leveren aan het welzijn op de evenementen. Helaas moeten deelnemers nu met verrekijkers gaan rondlopen om een Official op te merken of bij elk correct geklede dame of heer zonder paardrijlaarzen aan, binnen de intieme zone komen om te kijken of deze een Officialpin draagt. Op diverse paardgerelateerde forums reageren de Officials onderling al lachwekkend. Er wordt zelfs al voorgesteld om de pin als oorbel te dragen, anders raakt deze zeker kwijt…
Goed initiatief maar echt een gemiste kans om de paardensport een beter aanzien te geven. Jammer.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 11-07-10 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:33

Heel sterk!! Had het niet sterker kunnen verwoorden, top!!

SemperFi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:40

jury schreef:

De kleur bepaald de functie. Mijn moeder heeft een oranje. Staat voor regionaal jury zegmaar, de gewone. Mijn vader heeft een witte en staat voor (inter)nationaal. Maar klein is ie zeker.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:51

Suzanne F: geweldig, volledig mee eens,..
Ik heb hem net opgespeld jaja en ga straks jureren.
Zal mij benieuwen of IEMAND het ziet,.. denk dat ik hem ook zo kwijt ben,..

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:53

Suzanne F. schreef:
Heb hem ingezonden.

Na een blik op de kalender te hebben geworpen en mezelf ervan te hebben overtuigd dat het echt geen 1 april was, barstte ik in lachen uit. Het was een lach die tussen ongeloof en verontwaardiging inzat.
Het was groots aangekondigd; Officials zouden voortaan herkenbaar moeten zijn op evenementen. Op deze manier zou de fairplay en het paardenwelzijn beter kunnen worden gewaarborgd. Er zou een echte ‘Officialpin’ komen! Top! Wat een goed idee! Zo hoefden deelnemers ook niet meer te gokken aan de hand van de kleding wie de jury zou kunnen zijn. Na het zien van de afbeeldingen in de paardenmedia was ik overtuigd: Dit is echt een goede zet van de KNHS, hadden ze jaren eerder moeten doen!
Vandaag kreeg ik dan eindelijk de envelop met de grootte van een halve A4 in de brievenbus. “Oh leuk!”, dacht ik. Toen ik de bijvoegde brief gelezen had, vroeg ik me al af of de Officialpin per abuis misschien vergeten was in de envelop. Ik keek nogmaals en nogmaals en hield uiteindelijk gefrustreerd de envelop op zijn kop en begon te schudden. Ja! Daar viel uiteindelijk een piepklein dingetje in mijn hand. Niet groter dan een ouderwets dubbeltje. Ik heb er eerst 5 minuten gefascineerd naar staan staren om vervolgens een vergrootglas te pakken, de letters: ‘KNHS Official’ te lezen om uiteindelijk naar de kalender te rennen en in eerdergenoemd lachsalvo uit te barsten.
KNHS: Wat een gemiste kans. De inzet was om de herkenbaarheid van Officials te vergroten en daarmee een bijdrage te leveren aan het welzijn op de evenementen. Helaas moeten deelnemers nu met verrekijkers gaan rondlopen om een Official op te merken of bij elk correct geklede dame of heer zonder paardrijlaarzen aan, binnen de intieme zone komen om te kijken of deze een Officialpin draagt. Op diverse paardgerelateerde forums reageren de Officials onderling al lachwekkend. Er wordt zelfs al voorgesteld om de pin als oorbel te dragen, anders raakt deze zeker kwijt…
Goed initiatief maar echt een gemiste kans om de paardensport een beter aanzien te geven. Jammer.

Geweldig Suzanne _O- Ik ben trots op je ! ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 10:58

femiaans schreef:
Geweldig Suzanne _O- Ik ben trots op je ! ;)

:D
Thanx. :)