Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
jury schreef:Kleiner kon echt niet. Met als enige voordeel dat het niet gatmakend aan je kleding gaat hangen maar of we daardoor herkenbaarder worden?!?
Ik vind het ook een gemiste kans dat er niet op staat wat voor official je bent (maar gezien de grootte hadden ze dit toch niet kunnen lezen zonder in mijn persoonlijke zone te komen.)

jury schreef:redactie en uitgeverij zit bij bcm
aders kom je gewoon bij de gegevens die ook op http://www.knhs.nl staan.
jury schreef:Ik vind het ook een gemiste kans dat er niet op staat wat voor official je bent (maar gezien de grootte hadden ze dit toch niet kunnen lezen zonder in mijn persoonlijke zone te komen.)
Suzanne F. schreef:Heb hem ingezonden.
Na een blik op de kalender te hebben geworpen en mezelf ervan te hebben overtuigd dat het echt geen 1 april was, barstte ik in lachen uit. Het was een lach die tussen ongeloof en verontwaardiging inzat.
Het was groots aangekondigd; Officials zouden voortaan herkenbaar moeten zijn op evenementen. Op deze manier zou de fairplay en het paardenwelzijn beter kunnen worden gewaarborgd. Er zou een echte ‘Officialpin’ komen! Top! Wat een goed idee! Zo hoefden deelnemers ook niet meer te gokken aan de hand van de kleding wie de jury zou kunnen zijn. Na het zien van de afbeeldingen in de paardenmedia was ik overtuigd: Dit is echt een goede zet van de KNHS, hadden ze jaren eerder moeten doen!
Vandaag kreeg ik dan eindelijk de envelop met de grootte van een halve A4 in de brievenbus. “Oh leuk!”, dacht ik. Toen ik de bijvoegde brief gelezen had, vroeg ik me al af of de Officialpin per abuis misschien vergeten was in de envelop. Ik keek nogmaals en nogmaals en hield uiteindelijk gefrustreerd de envelop op zijn kop en begon te schudden. Ja! Daar viel uiteindelijk een piepklein dingetje in mijn hand. Niet groter dan een ouderwets dubbeltje. Ik heb er eerst 5 minuten gefascineerd naar staan staren om vervolgens een vergrootglas te pakken, de letters: ‘KNHS Official’ te lezen om uiteindelijk naar de kalender te rennen en in eerdergenoemd lachsalvo uit te barsten.
KNHS: Wat een gemiste kans. De inzet was om de herkenbaarheid van Officials te vergroten en daarmee een bijdrage te leveren aan het welzijn op de evenementen. Helaas moeten deelnemers nu met verrekijkers gaan rondlopen om een Official op te merken of bij elk correct geklede dame of heer zonder paardrijlaarzen aan, binnen de intieme zone komen om te kijken of deze een Officialpin draagt. Op diverse paardgerelateerde forums reageren de Officials onderling al lachwekkend. Er wordt zelfs al voorgesteld om de pin als oorbel te dragen, anders raakt deze zeker kwijt…
Goed initiatief maar echt een gemiste kans om de paardensport een beter aanzien te geven. Jammer.
Ik ben trots op je !