mijn paard haalde dinsdag zijn benen open met het afladen van de trailer. nu wil ik graag transportbeschermers voor hem halen. weet iemand nog goede betaalbare transportbeschermers?
ikzelf heb hele splinternieuwe gekocht via marktplaats, mss even in de gaten houden?
Tinky12
Geplaatst: 09-07-10 07:41
Zorg ervoor dat de beschermers iig van stevig materiaal zijn zodat ze niet af kunnen zakken.Je kunt ook gewoon lappen en bandages gebruiken evt in combinatie met een springschoen. Zorg er dan wel voor dat de lappen de kroonrand bedekken
wat gebeurde er dan dat je paard zich openhaalde? Als een paard goed geleerd heeft te laden en uit te laden zou er niks moeten kunnen gebeuren nl... Ik doe mijn paard nooit beschermers om, ze zakken meestal af of het wordt erg warm eronder en dat is allebei reden om ze niet om te doen.
Hoe haalt je paard zijn benen open met het afladen?
Geeske_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-10 09:57
we waren aan het afladen, en toen struikelde hij over zo`n lat dat op de trailer zit voor grip. en toen ging hij met zijn voorbenen onderuit
cissy
Geplaatst: 09-07-10 10:56
en daarom wil ik geen latten op mn klep.... ondingen! Mijn trailer had dat ook en mijn paard is een keer met een ijzer achter zo'n lat blijven hangen. Ik heb de klep laten veranderen en nu zit er een rubber antisliplaag op en als ik ga mensen help met trailerladen vraag ik ook altijd om een trailer zónder latten om mee te oefenen, anders ga ik niet eens op pad of neem mn eigen trailer mee.
Maar als jouw paard rustig de trailer af loopt zou hij zn balans ook moeten kunnen houden. Ze gaan nl niet zomaar onderuit. Misschien moet je ook eens gaan denken aan de latten eraf te halen?